02 مهر 1403
4

پیشکسوت پرسپولیس گفت: در چنین مواقعی وقتی حریف برای ورود به دربی با حاشیه و شرایط بدی مواجه است اتفاقاً باید بیشتر مراقب باشیم چون آنها خطرناک‌تر هستند.

از این استقلال بیشتر باید ترسید/ اورونوف ۴۰ درصد پرسپولیس است/ دربی را ببریم می‌رویم برای قهرمانی

بهزاد داداش زاده بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اوضاع و احوال این روزهای پرسپولیس پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:

خوشحالم این را بگویم که پرسپولیس بازی به بازی و هفته به هفته و حتی هر ۴۵ دقیقه نسبت به ۴۵ دقیقه قبل بهتر می‌شود. این ثابت می‌کند که نگاه کادر فنی در تیم درست است و در حال پیشرفت هستیم. اگر اینگونه نبود امروز با خیال راحت درباره بازی بعدی تیم مقابل استقلال حرف نمی‌زدیم. همانطور که ما در بازی با الاهلی در خاک عربستان توانستیم تیم پرمهره حریف را در زمین خودش حبس کنیم و دائماً روی دروازه‌شان فشار بیاوریم به همان اندازه هم در دیدار مقابل آلومینیوم اراک موقعیت گل داشتیم و شرایط خیلی خوبی را تجربه کردیم.

از این استقلال بیشتر باید ترسید/ اورونوف ۴۰ درصد پرسپولیس است/ دربی را ببریم می‌رویم برای قهرمانی

بازیکن قدیمی پرسپولیس اضافه کرد:

خوشحالم که علی علیپور توانست در این بازی گل بزند و پنالتی بگیرد. شخصاً در بازی‌های قبلی منتقد او بودم و فکر می‌کردم که با آن بازیکن قدیمی که در پرسپولیس سراغ داشتیم فاصله گرفته است اما او تلاش کرد و در این مدت با پشتکار توانست دوباره همان بازیکن خوب و مورد اعتماد شود. اتفاقا او خوب زمانی به علیپور سابق تبدیل شد و حالا ما از چنین فوتبالیستی در دربی می‌توانیم بهره بیشتری ببریم.

داداش زاده در ارتباط با شرایط خوب پرسپولیس و اوضاع به هم ریخته استقلال پیش از دربی تاکید کرد:

برخلاف آنچه به نظر می‌رسد اصلاً نباید در رابطه با تیم استقلال اشتباه کنیم. تیم استقلال در این فصل یکی از پرمه‌ترین تیم‌های لیگ برتر است که می‌تواند با یک شوک روحی روانی هر تیمی را غافلگیر کند. البته می‌دانم پرسپولیس تیمی نیست که مقابل حریفش غافلگیر شود. ما این را در خاک عربستان دیدیم اما به هر حال تیم استقلال همیشه استقلال است و یک حریف قابل احترام برای پرسپولیس به شمار می‌رود.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس خاطرنشان کرد:

وقتی درباره استقلال صحبت می‌کنیم نباید به نتایج اخیر این تیم و یا جایگاهش در جدول رده‌بندی نگاه کنیم بلکه باید ببینیم این تیم چه مهره‌هایی دارد که می‌توانند در جریان ۹۰ دقیقه بازی اثرگذار باشند. من فکر می‌کنم این استقلال خیلی خطرناک است و اتفاقاً باید از چنین تیمی ترسید. با این همه فوتبالی که من از پرسپولیس دیدم و با پیشرفت خوبی که در این مدت داشتیم معتقدم می‌توانیم استقلال را شکست بدهیم. هرچند که فکر می‌کنم یک دربی سخت و دشوار پیش رو داریم. در حال حاضر شرایط برای پرسپولیس خوب است و همین که توانستیم خودمان را به بالای جدول بیاوریم نقطه امیدوار کننده‌ای است. فکر می کنم اگر دربی را ببریم گام بلندی برای قهرمانی برمی داریم.

بازیکن هجومی سال‌های گذشته پرسپولیس درباره نفرات این تیم و مصدومیت اورونوف تصریح کرد:

امیدوارم این بازیکن به دربی برسد. چون واقعاً این روزها این فوتبالیست ازبکستانی چیزی بین ۳۰ تا ۴۰ درصد تیم پرسپولیس را تشکیل می‌دهد. برای همین گفتم موتور علی علیپور زمان خوبی روشن شد. قطعاً کادر فنی و پزشکی پرسپولیس تلاششان را می‌کند که اورونوف به دربی برسد. با وجود چنین بازیکنی قطعاً خط دفاعی به هم ریخته استقلال در بازی‌های اخیر شکننده‌تر می‌شود و می‌توانیم راحت‌تر برنده شویم.

از این استقلال بیشتر باید ترسید/ اورونوف ۴۰ درصد پرسپولیس است/ دربی را ببریم می‌رویم برای قهرمانی


https://hirna.ir