01 مهر 1403
0

برخی از نمایندگان مجلس به سفر رئیس جمهوری به نیویورک واکنش نشان دادند.

دعای چهره نزدیک به زاکانی در مجلس برای پزشکیان/ یک نماینده مجلس: رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل حرف‌های چند پهلو نز

به گزارش ایسنا، مالک شریعتی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در خصوص سفر رئیس جمهوری به نیویورک، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«برای رئیس جمهور کشورمان جناب آقای دکتر ‎پزشکیان در سفر به نیویورک و سخنرانی در اجلاس سازمان ملل متحد، آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی دارم و از خداوند متعال برای ایشان در مقابل جبهه استکبار، «قول سدید» خواستارم.

او امروز نماینده ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان است.»

دعای چهره نزدیک به زاکانی در مجلس برای پزشکیان/ یک نماینده مجلس: رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل حرف‌های چند پهلو نزند

رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل حرف‌های چند پهلو نزند

همچنین احمد آریایی‌نژاد نماینده ملایر در مجلس، با اشاره به اهمیت سفر رئیس جمهور به نیویورک جهت سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به ایسنا، گفت: آنچه که آقای پزشکیان باید در این سفر و طی سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح کند، کار همیشگی روسای جمهوری اسلامی ایران یعنی تبیین درست مواضع انقلاب و دفاع از مبانی ایران و انقلاب است. حرف‌هایی که رئیس جمهور در جریان این سفر مطرح می‌کند باید حرف‌هایی امیدوار کننده برای دوستان و دوستداران انقلاب اسلامی در جهان و ناامید کننده برای دشمنان باشد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به اصل تولی و تبری در سفر رئیس جمهور به نیویورک عنوان کرد: در جریان این سفر باید مراقبت شود که حرف‌های چندپهلو و دو پهلو مطرح نشود تا فردا نتوان از آنها دفاع کرد. همچنین با توجه به اهمیت دیدارهای رئیس جمهور با سران کشورهای دنیا در حاشیه مجمع عمومی، مباحثی که در این دیدارها بیان می‌شود باید خنثی کننده تبلیغات سوئی باشد که در مورد جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین اظهار کرد: رئیس جمهور در جریان سفر به نیویورک احتیاط‌هایی را باید مورد توجه قرار دهد چراکه امیرالمومنین علی (ع) در این زمینه می‌فرمایند «سخن را تا نگفته‌ای اسیر توست اما همین که گفتی، تو اسیر او خواهی بود.»

۲۷۲۱۸


https://hirna.ir