01 مهر 1403
5

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تداوم نظارت بر کیفیت خدمات رسانی تمامی بازارها و میادین شهرداری تهران خبر داد.

نظارت بر کیفیت خدمات رسانی همه بازارها و میادین شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در حاشیه بازدید سرزده از میدان میوه و تره بار هروی گفت: مهمترین مأموریت سازمان مدیریت میادین ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع است.

وی افزود: با انجام نظارت‌های دوره‌ای عملکرد خدمات رسانی بازارها و میادین شهرداری تهران را رصد کرده تا بهترین خدمات رسانی کمی و کیفی به شهروندان انجام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که در بازدیدهای سر زده مد نظر قرار می‌گیرد، بهسازی و بازسازی بازارها و میادین میوه و تره بار است.

وی بیان کرد: گفت‌وگو با شهروندان به عنوان مشتریان ثابت میادین و بازارهای شهرداری تهران نیز می‌تواند کیفیت خدمات رسانی این مجموعه‌ها را مشخص می‌کند.

بختیاری زاده یادآور شد: در مقابل وجود مشکل در تکریم ارباب رجوع در میادین و بازارهای شهرداری تهران هیچ بهانه‌ای مورد قبول نیست.

منبع:

https://hirna.ir