01 مهر 1403
6

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی اول مهرماه در پایتخت را تشریح کرد و گفت: از توقفات دوبله مقابل مدارس جداً خودداری کنید.

اول مهر و ترافیک سنگین در پایتخت/ از توقف دوبله خودداری کنید
- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ فیروز کشیر؛ معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تبریک به یکایک دانش‌آموزان، معلمان، معاونین و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت به‌مناسبت بازگشایی مدارس، درباره ترافیک اولین روز از مهر ماه 1403 شهر تهران اظهار کرد: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه یکم مهرماه 1403 از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترددها و آغاز ترافیک صبحگاهی و ترافیک سنگین در اکثر نقاط پایتخت بودیم. 

سرهنگ کشیر گفت: بار ترافیک در بزرگراه‌های همت، جناح، صدر، یادگار، شیخ‌فضل‌الله، اشرفی اصفهانی، شهید سلیمانی، حکیم، بابایی، یادگار امام(ره)، پل سیدخندان، چمران، امام علی(ع)، صیاد، زین‌الدین، آبشناسان، تهران ـ کرج، آزادگان و شروع شده و در حال افزایش است.

وی گفت: بزرگراه آبشناسان ورودی از اشرفی اصفهانی پرتراکم، همت پرحجم، حکیم حوالی کوی نصر پرتردد، زین‌الدین پرحجم، شهید سلیمانی ـ حوالی کرمان پرتردد، شهید بابایی روان ولی سنگین، کرج به‌سمت تهران نیز پرتردد است.

نوسازی کنترلرهای هوشمند چراغ راهنمایی تهران با بازگشایی مدارس

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در محدوده بزرگراه‌های نواب قبل از پل نهم دی، انتهای تونل توحید به شمال و خیابان آزادی نیز شاهد ترافیک و آغاز ترددها در این مقاطع هستیم.

کشیر تصریح کرد: امروز شاهد شروع ماه مهر و آغاز بازگشایی مدارس هستیم که می‌طلبد شهروندان و علی‌الخصوص اولیاء دانش‌آموزان با مدیریت سفر از توقفات دوبله مقابل مدارس خودداری کنند.

وی تأکید کرد: دقیقاً موضوعی که در این ایام به‌خصوص در روزهای بازگشایی مدارس مطرح می‌شود این است که اولیاء هنگام رساندن و یا در مسیر برگشت مقابل درب مدارس توقف نکنند و آن خاطره شیرین پیاده‌رفتن‌ها تا مدرسه را در دوران کودکی خود به‌یاد آورند که می‌توان فاصله کم منزل تا مدرسه را هم به‌صورت پیاده طی کرد و از نشاط صبحگاهی بهره برد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: دانش‌آموزانی که مسیر تردد آنها به مدارس نزدیک است می‌توانند به‌صورت پیاده به مدرسه تردد کنند و اولیاء دانش‌آموزان را پیاده به مدرسه برسانند.

انتهای پیام/+

منبع:

https://hirna.ir