31 شهریور 1403
3

تولید و پخش سریال‌ها با قصه درام-جنایی و معمایی و پلیسی بیشتر از همیشه در شبکه نمایش خانگی دیده می‌شود. این روزها انگار داستان‌های مرموز و جنایی به مذاق تماشاگران این شبکه خوش می‌آید.

این سریال با این داستان برنده می شود؟

همشهری آنلاین: علاوه بر سریال «گردن‌زنی» سامان سالور، نخستین قسمت «بازنده» هم پخش خود را آغاز کرده. این سریال به نویسندگی و کارگردانی امین حسین‌پور و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور است، کارگردانی که قبلا سریال «درمانگر» را در ژانر جنایی ساخته بود و حالا «بازنده» دومین تجربه این کارگردان در این ژانر است.
* علیرضا کمالی که با بازی در سریال پرمخاطب «پوست شیر» بیشتر از قبل شناخته شد، یکی از بازیگران اصلی این سریال پربازیگر است. از دیگر بازیگران می‌توان به سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا و پیمان قاسمخانی اشاره کرد.

این سریال با این داستان برنده می شود؟


* این سریال نخستین بار قرار بود تابستان گذشته پخش شود که این اتفاق رخ نداد. دی‌ماه گذشته هم اعلام شد این سریال در مرحله تدوین قرار دارد و در بهمن‌ماه از یک پلتفرم نمایش فیلم و سریال منتشر می‌شود. اما این بار هم «بازنده» به پخش نرسید و توضیحی هم درباره علت منتشر نشدن آن از سوی پلتفرم پخش‌کننده و سازندگان ارائه نشد.
* محوریت مجموعه «بازنده» یک بازپرس جنایی به نام سرگرد کیانی است که در زندگی‌اش با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند و به‌دلایلی از دست خانواده‌اش به‌شدت ناراحت است. داستان با ورود یک زن و مرد جوان به یک خانه قدیمی در سبک خانه‌های کلاسیک اروپایی آغاز می‌شود. فضای خانه به‌شدت مرموز و تاریک است و همین حس رمزآلودی به سریال می‌دهد. زن و شوهر بعد از ورود به خانه متوجه می‌شوند که فرزندشان نیست و به پلیس خبر می‌دهند. با ورود سرگرد کیانی و تلاشی که برای کشف حقیقت به خرج می‌دهد و در عین حال، اشاره‌هایی که به گذشته شخصیت اصلی دارد ماجرا به سمت و سوی دیگری کشیده می‌شود.
* کارگردان این سریال می‌گوید: «بازنده» تقریبا از ۴سال پیش براساس برداشت آزاد از رمان نویسنده‌ای به نام شاری لاپنا شکل گرفت. البته این برداشت کاملا آزاد است و آن زمان تصمیم گرفتم از آن رمان ایده بگیرم و برداشت خودم را ارائه دهم. چند سالی درگیر نوشتن بودم.
* نام قبلی این سریال «قبل از فردا» باشد که بعدها به نام «بازنده» تغییر یافت.
* این سریال در قسمت اول توانسته بازخوردهای مثبتی داشته باشد. قصه این سریال برای تماشاگران قسمت اول جذاب بوده و خیلی از تماشاگران از شروع خوب سریال گفتند و برخی هم به اقتباسی بودن این سریال اشاره کردند.


https://hirna.ir