31 شهریور 1403
4

دیدار تیم های سپاهان و ذوب آهن در حالی فردا برگزار می شود که دو تیم از آغاز این فصل، شکستی در کارنامه خود نداشته اند و این اتفاق، جذابیت های این بازی را بیشتر از پیش کرده است.

دربی خاص اصفهان؛ تقابل بدون تیم های بدون شکست!

به گزارش خبرورزشی،  درحالی روز یکشنبه دو تیم ذوب آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر به میزبانی گاندوها به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در چهار هفته ابتدایی لیگ این دو تیم، طعم شکست را نچشیده و نتایج قابل قبولی را کسب کرده اند.

 شاگردان محمد ربیعی در شرایطی با ۶ امتیاز در رده پنجم قرار دارند که یک تساوی ارزشمند در هفته نخست برابر پرسپولیس و یک برتری بسیار مهم در هفته چهارم برابر تراکتور آن هم در تبریز به دست آوردند و با روحیه ای عالی پای به دربی اصفهان می گذارند.

از سوی دیگر شاگردان مورایس با کسب ۴ پیروزی برابر تیم های ملوان، چادرملو، شمس آذر و خیبر، صدرنشین لیگ هستند. طلایی پوشان اگرچه با کسب تمامی امتیازات، روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری می کنند اما به دو دلیل نباید در خواب این صدرنشینی بمانند، دلیل نخست آنکه در لیگ، آنها تقریبا با تیم های ساده تر مواجه شده و برعکس ذوب آهن، حریفان سختی را پیش رو نداشتند و البته در نکته بعدی می‌توان به شکست چند روز پیش آنها برابر تیم نسبتا ضعیف الوحدات اردن که با یک نمایش بد از تیم مورایس همراه بود اشاره کرد.

سپاهانی ها در هفته پیش رو دو دیدار سخت برابر ذوب آهن و تراکتور برگزار خواهند کرد و شاید عیار واقعی زردهای نصف جهان پس از هفته ششم بیشتر مشخص شود. تقابل دو سرمربی نیز از دیگر نکات جذاب این مسابقه است. از یک سو، محمد ربیعی جوان، که بی شک هم فصل گذشته و هم تا اینجای فصل با دستی نه چندان باز و تیمی خارج از ستاره های گران قیمت، بازی های زیبا و البته نتیجه بخشی را ارایه داده و امیدوار به پیروزی برابر سپاهان صدرنشین است را باید مورد توجه قرار داد و در سمت مقابل ژوزه مورایسی که این روزها حتی با صدرنشینی نیز روزهای آرامی را سپری نمی کند.

تغییرات عجیب و غریب در ترکیب تیم برای هر بازی، نه تنها تیم های مقابل را از حدس ترکیب تیم عاجز کرده بلکه حتی هواداران سپاهان را نیز شگفت زده (البته از نوع منفی آن) کرده است. تغییراتی که در دیدار برابر الوحدات آسیب خود را به تیم مورایس وارد کرد و سه امتیاز اول و مهم لیگ قهرمانان از کف طلایی پوشان پرید. این دیدار، فردا یکم مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.


https://hirna.ir