31 شهریور 1403
8

باشگاه نساجی مازندران، کار بسیار سختی برای حفظ لوان پولی دروازه بان این تیم در فصل بعد خواهد داشت.

کار سخت مازنی‌ها در حفظ الماس برزیلی/ اگر نساجی این گلر عالی را نداشت...

به گزارش خبرورزشی، ما قبلاً بارها در مورد سنگربان نساجی نوشته‌ایم اما او هر هفته آنقدر عالی کار می‌کند که ما را وادار می‌کند دوباره به او بپردازیم. دروازه‌بان در فوتبال پستی بسیار حساس است. اگر ۹۰ دقیقه در حد یک فوق ستاره باشد و فقط یک اشتباه کند، به واسطه دریافت همان گل و شکست تیمش مقصر شناخته می‌شود. به همین دلیل تمام تیم‌ها در ابتدای فصل بخش بزرگی از بودجه خود را صرف خرید دروازه‌بان مطمئن می‌کنند.

فصل قبل نساجی در خطر سقوط بود که با خرید یک گلر برزیلی -که کسی از او در فوتبال ایران شناخت نداشت- دست به ریسک بزرگی زد. نساجی قبلاً گولسیانی را هم خریده بود تا نشان دهد استعدادی در شناخت بازیکنان خوب خارجی دارد. این بازیکن اصلی‌ترین دلیل ماندن نساجی در لیگ برتر بود. البته فوتبال بازی تیمی است و همه زحمت کشیدند، ساکت الهامی هم نقشه‌ها و برنامه‌های زیادی داشت اما این «لوان پولی» بود که در آخرین سنگر نساجی را از شکست نجات می‌داد.

و این فصل با وجودی که نساجی سه باخت آورده و دو مساوی، باز اگر پولی درون دروازه نبود شکست‌های این تیم به مراتب پرگل‌تر و سنگین‌تر بود. او در هر مسابقه چندین تک به تک می‌گیرد و با سیوهای درخشان تیمش را در شرایط بازی نگه می‌دارد. به گل‌هایی که نساجی از فولاد، گل گهر یا چادر ملو خورده نگاه کنید؛ همان بازی‌هایی که نساجی باخت، دروازه‌بان کمترین تقصیر را در این گل‌ها نداشت و در همین سه مسابقه او بارها و بارها فرصت‌های صددرصد گلزنی را از حریف گرفت.

و حالا به نمایش او مقابل استقلال نگاه کنید؛ در همان نیم ساعت اول میلاد زکی‌پور دوبار فرصت مسلم گلزنی داشت که با درخشش پولی دروازه نساجی باز نشد. طبق روش بازی نکونام در نیمه اول، دوفولبک مدام در محوطه جریمه حریف بودند. در هر دو صحنه توپ روی پای راست زکی‌پور آمد و در هر دو صحنه واکنش پولی عالی بود. نام این دروازه‌بان را به یاد داشته باشید، نساجی کار بسیار سختی برای حفظ او در فصل بعد خواهد داشت!


https://hirna.ir