ساختار سازمانی دبیرخانه راهبری مشارکتهای محلهای شهر تهران به همت مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران تهیه و برای اجرا ابلاغ شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، ساختار سازمانی دبیرخانه راهبری مشارکتهای محلهای در راستای تسهیلگری در جلب مشارکت شهروندان در انجام امور شهری، مطابق با سیاستهای دوره ششم مدیریت شهری ابلاغ شد.
بر اساس بند ۳-۳ مصوبه نظامنامه مشارکتهای محلهای شهر تهران ابلاغی در تابستان سال ۱۴۰۱، وظایف و اختیارات دبیرخانه راهبری باید به تصویب ستاد هماهنگی مشارکتهای محلهای میرسید که پس از تصویب، با ابلاغ دستورالعمل وظایف و اختیارات دبیرخانه توسط ستاد هماهنگی در خرداد ماه سال جاری، مرکز نوسازی و تحول اداری طی جلسات کارشناسی با نمایندگان دبیرخانه مذکور نسبت به تهیه و ابلاغ ساختار سازمانی آن مطابق با ضوابط تشکیلاتی شهرداری تهران در کوتاهترین زمان ممکن اقدام کرد.
امید است، این دبیرخانه بتواند سیاستها و برنامههای ابلاغی ستاد هماهنگی و قرارگاه مشارکتهای محلهای شهر تهران را از طریق توانمندسازی و همافزایی میان سراهای محلات به نحو احسن اجرایی کند تا رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان در رابطه با حل مسائل شهر تهران ارتقا یابد.