06 آبان 1403
18

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: میادین و بازارهای میوه و تره بار جایی برای ورود و خودنمایی دلالان ندارد.

میادین و بازارهای میوه و تره بار جایی برای ورود دلالان ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در حاشیه بازدید سرزده خود از میادین میوه و تره بار جلال، سهروردی و بهمن ضمن تاکید به برگزاری بزرگترین مزایده در سازمان مدیریت میادین به صورت کاملاً شفاف گفت: امسال مزایده بزرگ سازمان میادین به مانند سنوات گذشته در نیمه دوم سال و در کاربری‌های میوه و فرنگی جات، پروتئینی، بازرگانی و کاربری‌های دیگری مانند پارکینگ‌ها و مکان‌های عرضه دام زنده تجمیع و برگزار شد.

وی افزود: برای اینکه فرایند مزایده بزرگ به خوبی اطلاع رسانی شود و شفافیت در آن وجود داشته باشد، ابتدا از طریق زیرنویس‌های تلویزیونی و با تعامل خوب با رسانه ملی و در گام‌های بعد با انتشار آگهی در رسانه‌های مکتوب و همچنین انتشار پیامک‌هایی این مزایده آغاز شد. به عبارتی سعی کردیم تا در تمام شبکه‌های رسانه‌ای اطلاع رسانی درباره این مزایده بزرگ به خوبی انجام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه بعد از مرحله اطلاع رسانی تمهیدات لازم برای ارسال پاکت پیشنهادی متقاضیان شرکت در مزایده چیده شد؛ ادامه داد: این تمهیدات شامل همکاری حراست شرکت پست با سازمان مدیریت میادین بود تا بتوانیم به صورت کنترل شده پاکت مزایده را بدون دخالت عوامل بیرونی به حراست سازمان منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در روز بازگشایی پاکت نیز تمامی فرایند به صورت آنلاین نمایش داده شد؛ بیان کرد: از تمام مراحل بازگشایی پاکات که شامل اسکن آنها، وارد کردن اطلاعات به سیستم مزایدات و خروجی گرفتن تا لحظه اعلام نتایج بود؛ تصویربرداری انجام شد که تمامی این تصاویر آرشیو شده است.

بختیاری زاده یادآور شد: این در حالی است که تمامی مراحل فرایند نیز هم به صورت آنلاین و برخط از طریق سایت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار نشان داده شد و همچنین برای برخی از شرکت کنندگانی که در روزهای بازگشایی پاکت مزایده در سازمان حضور داشتند؛ از طریق نمایشگر بزرگی که در این مجموعه قرار داده شده بود، تمامی مراحل مذکور که در کمیسیون معاملات انجام می‌شد؛ قابل رصد کردن بود.

وی تاکید کرد: سازمان مدیریت میادین یک سازمان خدمت رسان است و همیشه سعی ما بر این بوده تا از ورود افرادی که به دنبال منافع خودشان هستند، جلوگیری کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ادامه گفت: شفافیت به ما کمک می‌کند تا از حضور فعالان واقعی صنف و تولیدکنندگان در غرف بازارها و میادین استقبال کرده و دست دلالان و افرادی که به دنبال سودجویی هستند را از این مجموعه کوتاه کنیم.

وی افزود: به عبارت بهتر، سعی ما این بوده تا از قبل از برگزاری این مزایده این پیام را به شهروندان و متقاضیان شرکت در مزایده بزرگ برسانیم که تنها افراد تولید کننده و فعالان واقعی صنف در این فرایند حق شرکت دارند و از همه مهم‌تر اینکه میادین و بازارهای میوه و تره بار جایی برای ورود و خودنمایی دلالان ندارد.

مهدی بختیاری زاده ادامه داد: با حضور تولید کنندگان اصلی، شاهد بهبود کیفیت و خدمات رسانی بیشتر به شهروندان خواهیم بود.

وی در پایان بیان کرد: همچنین تمهیداتی چیده شده تا بعد از ورود افرادی که برنده این مزایده‌ها هستند به بازارها و میادین؛ کنترل و نظارت‌ها به گونه‌ای باشد که شاهد خدمات رسانی با کیفیت به شهروندان باشیم.

منبع:

https://hirna.ir