04 مهر 1403
5

پیشکسوت پرسپولیس گفت: واقعا حیف شد که اورونوف به دربی نرسید البته امیدوارم تا امشب این اتفاق برعکس شود ولی به هر حال خوشحالیم که موتور گلزنی علیپور به موقع روشن شد.

پرسپولیس راحت استقلال را شکست می‌دهد/ امشب منتظر گل لوکاس ژوائو باشید/ موتور علیپور به موقع راه افتاد

جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چهارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت:

ما اصلاً کاری به شرایط استقلال و وضعیت روحی روانی بازیکنان این تیم یا مشکلات به وجود آمده بین سرمربی و مدیر عامل این باشگاه نداریم. تیم پرسپولیس در هفته‌های اخیر ثابت کرده روز به روز بهتر شده و با این وضعیت قطعاً در دیدار دربی هم می‌تواند راحت برنده باشد. می‌دانم که دربی با شرایط دیگر مسابقات متفاوت است اما ما در حال حاضر باید به این فکر کنیم که خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم. به نظرم شرایط فعلی دیدار با استقلال بهترین فرصت است تا خودمان را به سپاهان که توانسته امتیازات بهتری نسبت به ما بگیرد نزدیک کنیم. ما با این سه امتیاز، ۱۱ امتیازی می‌شویم و خودمان را به بالای جدول نزدیک‌تر می‌کنیم. هرچند که یک بازی از تیم سپاهان کمتر داریم بنابراین می‌توانیم حتی بعد از برگزاری یک مسابقه عقب افتاده صدر جدول را هم بگیریم.

پرسپولیس راحت استقلال را شکست می‌دهد/ امشب منتظر گل لوکاس ژوائو باشید/ موتور علیپور به موقع راه افتاد

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس درباره مصدومیت بد موقع اورونوف گفت:

واقعاً نمی‌توان ارزش‌های این بازیکن تهاجمی را نادیده گرفت اما من باز هم می‌گویم که پرسپولیس هرگز به یک بازیکن وابسته نبوده و نیست. خوشبختانه بچه‌های ما در پرسپولیس همگی ستاره هستند و می‌توانند در روزهای حساس، گلیم پرسپولیس را از آب بیرون بکشند. حتی همین آل کثیر که در بازی‌های گذشته نیمکت نشین شده می‌تواند در دربی باز هم نقش آفرینی کند و گل بزند. او ثابت کرده در دربی بدون ترس فوتبال بازی می‌کند و می‌تواند حتی دروازه استقلال را راحت باز کند. از طرف دیگر موتور گلزنی علیپور هم خیلی به موقع روشن شد.‌ من خودم در بازی‌های ابتدایی این فصل منتقد او بودم که چرا در بازگشت به پرسپولیس تا این اندازه افت کرده ولی علیپور ثابت کرد خودش را آماده دربی کرده و در بازی قبل مقابل آلومینیوم واقعاً ستاره تیم پرسپولیس بود. قطعاً حضور او در کنار بازیکن بلند قامت خارجی در خط حمله می‌تواند نظم خط دفاعی تیم استقلال را به هم بریزد و دروازه این تیم را باز کند.

پرسپولیس راحت استقلال را شکست می‌دهد/ امشب منتظر گل لوکاس ژوائو باشید/ موتور علیپور به موقع راه افتاد

وی درباره لوکاس ژوائو اضافه کرد:

این بازیکن هم که سابقه زیادی در فوتبال اروپا دارد در همان دقایق حضورش در دیدار مقابل آلومینیوم نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. با توجه به اینکه او با فضای دربی و بازی در سطح بالا آشنایی زیادی دارد و از طرفی هنوز با زبان فارسی و احتمالاً شعارهای هواداران آشنا نشده می‌تواند در دربی با خیال راحت بازی کند و اولین گلش را هم بزند. من اتفاقاً احتمال می‌دهم که لوکاس گلزن پرسپولیس در دربی باشد و ما از وجود این بازیکن در این دیدار نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

شاه محمدی در پایان صحبتش با اشاره به توانایی های گاریدو تاکید کرد:

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در بازی با مقابل الاهلی ثابت کرد مرد روزهای سخت و بزرگ است. هرچند که او نتوانست در عربستان نتیجه لازم را بگیرد ولی پرسپولیس واقعاً شایسته کسب امتیاز در خاک عربستان بود. دیدیم تیم آلومینیوم که در سال‌های اخیر پرسپولیس را بارها اذیت کرده بود چطور اسیر تاکتیک تیمی ما شد. شک ندارم که او برای استقلال هم برنامه‌های زیادی در سر دارد که قطعاً امشب آنها را خواهیم دید.


https://hirna.ir