03 مهر 1403
3

استقلال درحالی پای به مسابقه فردا می‌گذارد که فقط یکی از بازیکنان ترکیبش سابقه پیروزی برابر پرسپولیس در شهرآورد تهران را دارد.

ترکیب استقلال فقط یک «دربی ببر» دارد!

به گزارش خبرورزشی، طلسم پیروز نشدن استقلال در دربی هفتمین سال خود را می‌گذارند و در تمام این سال‌ها، فقط دربی هشتاد و ششم با تک گل وریا غفوری بوده که مایه مباهات آبی‌ها گشته است. در این میان ترکیب استقلال هم فقط یک بازیکن دارد که سابقه پیروزی بر رقیب دیرینه را داشته باشند و این موضوع حداقل از لحاظ روحی و روانی به ضرر آنهاست.

شاید مشهورترین بازیکنی که تا به حال با پیراهن استقلال مقابل پرسپولیس بازی کرده و برنده نشده، سید حسین حسینی باشد. نکته جالب توجه اینکه از اسکواد فعلی استقلال هم تنها دو بازیکن هستند که در آخرین برد این تیم در دربی به زمین مسابقه رفتند؛ روزبه چشمی که در شهرآورد اسفند 96 به صورت کامل به میدان رفت، به دلیل اخراج در بازی قبل مسابقه فردا را از دست داده و آرمین سهرابیان هم در آن دربی معروف دقیقه 90 به جای سرور جباروف به زمین آمد اما او هم به دلایلی نامعلوم که مشخص نیست مصدومیت است یا چیز دیگر، از لیست استقلال خارج شده و قطعا در بازی پرسپولیس غایب خواهد بود. پس تنها بازیکن فعلی ترکیب که برد در دربی را تجربه کرده، میلاد زکی پور است که در دربی هشتاد و چهارم که با برتری 3 بر دو آبی پوشان به پایان رسید، در زمین حضور داشت و این یعنی او هم در آخرین پیروزی تیم در ترکیب نبوده است. البته رامین رضاییان هم سابقه برتری در این مسابقه حساس را داشته؛ اما با پیراهن رقیب!


https://hirna.ir