03 مهر 1403
4

در رابطه با بازیکن محروم استقلال سندی خاص و اختصاصی به دست خبرورزشی رسید...

انتشار رای کمیته استیناف به نفع مهرداد محمدی و استقلال +عکس اختصاصی خبرورزشی

به گزارش خبرورزشی، در حالی که فدراسیون فوتبال ساعاتی پیش اسامی محرومان هفته ششم لیگ برتر را اعلام کرد و نام مهرداد محمدی بازیکن خبرساز استقلال هم در آن به چشم می‌خورد، سندی به دست خبرورزشی رسیده که نشان می‌دهد کمیته استیناف فدراسیون رای نصف شدن محرومیت این بازیکن را صادر کرده است. 

زیر این حکم نام مهدی دادرس و علیرضا غفاری به عنوان اعضای کمیته استیناف و البته علیرضا صالحی به عنوان رئیس این کمیته به چشم می‌خورد و مهر کپی برابر اصل هم زیر آن زده شده است. در بخشی از این حکم که رونوشت آن در اختیار ما قرار گرفته آمده است:

به استناد ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی فدراسیون، قرار تعلیق اجرای نصف از میزان محرومیت مهرداد محمدی به مدت یکسال صادر شده و اعلام می‌شود در صورتی که نامبرده طی این دوره مرتکب هرگونه تخلف منجر به صدور حکم قطعی از ارکان قضایی فدراسیون شود، محرومیت معلق نیز علاوه بر آن حکم، به مرحله اجرا در خواهد آمد.

البته نکته اینجاست که حالا استقلال  قبل از بازی با پرسپولیس باید ثابت کند نام محمدی در ۳ بازی از فصل جاری داخل لیست استقلال بوده است در غیر این صورت و ناتوانی در اثبات ادعای مذکور از سوی باشگاه استقلال، با استناد به ادعای فدراسیون، مهرداد نمی‌تواند وارد زمین شود و مقابل پرسپولیس بازی کند. ماجرایی که به نظر می‌رسد طی ساعات آینده همچنان خبرساز باشد.

انتشار رای کمیته استیناف به نفع مهرداد محمدی و استقلال +عکس؛ اختصاصی خبرورزشی


https://hirna.ir