03 مهر 1403
7

بدنساز معروف تهرانی و نامزدش که قصد داشتند تا از یک مدیرعامل شرکت خصوصی انتقام‌گیری کنند، دستگیر شدند.

نقشه شوم بدنسازمعروف تهرانی و نامزدش برای قتل آقای مدیرعامل
- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل، مرد جوانی به یکی از کلانتری‌های تهران رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: 2 ماه پیش، یک زن جوان را به عنوان منشی استخدام کردم، غافل از اینکه او جاسوسی از شرکت رقیب است و با نقشه مدیرعامل آن‌ها به اینجا آمده تا به برنامه‌ها و اهداف شرکت ما دست پیدا کند!

شاکی ادامه داد: هنگامی که متوجه این موضوع شدم بلافاصله زن جوان را از شرکت اخراج کردم اما چند ساعت بعد، نامزد او که شرور و بدنساز معروف جنوب تهران است، چند پیامک تهدید به قتل برای من ارسال کرد و حالا حس‌ می‌کنم که مدام در خیابان تعقیب می‌شوم.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تیم پلیسی وارد عمل شدند و با انجام تحقیقات میدانی پی بردند که زن و مرد جوان قصد دارند تا خیلی زود  با اجرای نقشه از پیش طراحی شده، انتقام خود را از شاکی بگیرند که همین سرنخ مهم کافی بود متهمان در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.

قتل آتشین دختر 16 ساله توسط پیک موتوری/ راز جسد سوخته فاش شد

مأموران پلیس در گام بعدی با اقدامات گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی آنها در عملیات‌های همزمان دستگیر و برای تحقیقات میدانی به اداره پلیس منتقل کردند.

متهمان در جریان بازجویی‌های اولیه ابتدا منکر تهدید شاکی بودند اما پس از مواجه با مدارک موجود صراحتأ به جرم خود اعتراف و عنوان کردند که قصد داشتند تا از مدیرعامل شرکت انتقام‌گیری کنند اما توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش تسنیم، متهمان جهت سیرمراحل قانونی پرونده به دادسرا اعزام شدند و تحقیقات قضایی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع:

https://hirna.ir