03 مهر 1403
1

تا پیش از حضور گاریدو، ۱۴ مربی خارجی، پرسپولیس را در بازی با استقلال هدایت کرده اند.

عملکرد مربیان خارجی پرسپولیس در شهرآورد

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس و استقلال قرار است از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه در اراک به مصاف هم می روند. دو تیم بزرگ پایتخت در شرایطی دربی ۱۰۴ را برگزار می کنند که شرایط متفاوتی را تجربه می کنند. آبی پوشان تهرانی همچنان با جواد نکونام بدون تغییر در کادرفنی به کار خود ادامه می دهند اما سرخپوشان برای اولین بار با یک مربی اسپانیایی پا به دربی می گذارند. مربی که در همین مدت کوتاه نشان داده فلسفه فوتبال اش کاملا با فلسفه هجومی پرسپولیس همخوانی دارد.

جالب اینجاست که پرسپولیس فصل قبل نیز با یک سرمربی خارجی دربی را تجربه کرد. اوسمار جانشین یحیی گل محمدی شده بود و در دربی برگشت به نتیچه ای جز تساوی مقابل استقلال دست پیدا نکرد. تساوی که باعث شد آخرین برد پرسپولیس در دربی با سرمربی خارجی به لیگ نوزدهم برگردد. روز ۳۱ شهریور سال ۱۳۹۸ که پرسپولیس کالدرون مقابل استقلال استراماچونی قرار گرفت و با تک گل بازیکن تعویضی اش به یک پیروزی شیرین دست یافت.

آمار مربیان چشم آبی پرسپولیس در دربی

بد نیست بدانید پرسپولیس تا به امروز ۳۱ بار با سرمربیان خارجی در دربی ها حضور پیدا کرده و جالب این که ۱۳ بار نیز استقلال را شکست داده است.۱۳ پیروزی و فقط ۶ شکست در رویارویی های بزرگ و حیثیتی با استقلال نشان می دهد که روی نیمکت پرسپولیس، سرمربیان خارجی شرایط و اقبال خوبی برای پیروزی در این بازی بزرگ برخوردارند. حال باید منتظر بود و دید کارلوس گاریدو به عنوان پانزدهمین سرمربی خارجی تاریخ پرسپولیس چه نتیجه ای را در این بازی بزرگ کسب کرده و می تواند نام خود را در کنار سرمربیان محبوب خارجی هواداران پرسپولیس حک کند یا نه.

مربیان خارجی پرسپولیس در دربی ها با تفکیک بازی ها

آلن راجرز
 ۷ بازی، ۴ برد، ۱ مساوی و ۲ باخت

ایوان کونوف
۱ بازی و یک مساوی

یورگن گده
۱ بازی و یک باخت

استانکو پابلکوویچ
۲ بازی، ۱ برد و یک مساوی

وینگو بگوویچ
۲ بازی، ۱ برد و یک باخت

راینر زوبل
۱ بازی و یک باخت

آری هان
۱ بازی و یک مساوی

نلو وینگادا
۱ بازی و یک مساوی

مصطفی دنیزلی
۳ بازی، ۲ برد و یک مساوی

زلاتکو کرانچار
۱ بازی و یک مساوی

مانوئل ژوزه
۱ بازی و یک مساوی

برانکو ایوانکوویچ
۹ بازی، ۴ برد، ۳ تساوی و ۲ باخت

گابریل کالدرون
۱ بازی و یک برد

اوسمار ویرا
۱ بازی و یک تساوی

خوان کارلوس گاریدو؟

به نظر شما گاریدو در بازی فردا چه نتیجه ای را کسب خواهد کرد و موفق به پیروزی در این بازی بزرگ خواهد شد یا نه؟!


https://hirna.ir