02 مهر 1403
4

شایعه بازگشت مهدی هاشمی نسب به استقلال خیلی زود تکذیب شد و احتمالا با دانستن جزییات آن حق را به این مربی می‌دهید!

جزییات دلخوری هاشمی‌نسب از باشگاه استقلال/ یاغی آماده بود قرارداد سفید امضا کند!

به گزارش خبرورزشی، مهدی هاشمی نسب در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی، خبر بازگشتش به نیمکت استقلال را تکذیب کرد تا خیلی زود مهمترین شایعه این روزهای فوتبال ایران دروغ از آب درآید. در همین راستا خبرورزشی به جزییاتی در ماجرای اخیر دست پیدا کرده که مرور آن خالی از لطف نیست. گویا بعد از اینکه هاشمی نسب برای برگشتن چراغ سبز نشان می‌دهد، علیرضا منصوریان کاپیتان سابق استقلال صبح امروز با یاغی تماس می‌گیرد و آمادگی خود را برای وساطت در پروژه بازگشت او اعلام می‌کند. هاشمی نسب هم در تماس تلفنی با داش علی آبی‌ها می‌گوید مشکلی با این موضوع ندارد اما ابتدا باید طلب فصل گذشته‌اش تسویه و بابت مسائل اخیر هم از وی عذرخواهی شود.

در همین راستا شنیدیم طلبی که هاشمی نسب از آن صحبت می‌کند، عدد سنگینی هم نبود و حدود 500 میلیون تومان می‌شد. منصوریان هم از طریق مهدی عبدیان عضو اسبق هیات مدیره استقلال، این پیغام را به مدیریت باشگاه می‌رساند. سپس در اقدامی حیرت انگیز، استقلالی‌ها تنها 200 میلیون تومان به حساب مربی فصل قبلشان واریز می‌کنند و هاشمی نسب حسابی بابت این موضوع شاکی می‌شود. وقتی هم که او به فرد رابط این ماجرا چنین رفتاری را توضیح می‌دهد، باشگاه در نهایت 25 میلیون تومان دیگر هم پرداخت می‌کند و انگار مابقی طلبش را به پای جرایم فصل گذشته‌اش می‌گذارد! اتفاقی که باعث شد حتی افراد واسطه‌ هم از این رفتار دچار شرم شوند و دیگر پیگیر بازگشت یاغی محبوب هواداران نباشند. به همین راحتی هاشمی نسب که آماده بازگشت به استقلال بود، از تیم دورتر شد و یک حاشیه جدید به حواشی قبلی آبی‌ها، اضافه.

در همین راستا دو روایت وجود دارد که یکی متعلق به اطرافیان جواد نکونام است و دیگری هم از منابع نزدیک به مدیرعامل به گوش ما رسیده است. گویا نزدیکان نکو مدعی‌اند باشگاه از عمد اینگونه با پرداخت قطره چکانی پول و سپس آوردن بهانه، قصد عصبی کردن هاشمی نسب را داشته که او دیگر به تیم برنگردد. از طرفی نزدیکان فرشید سمیعی هم اعتقاد دارند همان افراد مورد اعتماد جواد نکونام به دروغ خبر حضور یاغی در باشگاه را منتشر می‌کنند که آمدن او را از سر خودشان بازکنند و بگویند: «سرمربی تیم هاشمی نسب را می‌خواست اما یا خودش نیامد و یا باشگاه عرضه برگرداندن او را نداشت!»

این منابع از آن جهت غیر قابل اعتماد هستند که ابتدا یکی از رسانه‌های نزدیک به فرشید سمیعی خبر بازگشت هاشمی نسب را کار کرد و بعد از آن نوبت به یک روزنامه غیر ورزشی رسید که خبر حضور این مربی را در باشگاه منتشر کند. هرچند به خبرورزشی از یک منبع جدا در این مورد هم خبر رسیده که فرشید سمیعی و مهدی هاشمی نسب حتی در آخرین مکالمه تلفنی‌شان هم صحبت‌های دوستانه‌ای نداشتند و گوشی تلفن با سر و صدای زیاد قطع می‌شود!

خبر تکمیلی: دقایقی قبل یکی از کانال های تلگرامی مدعی شد هاشمی نسب به باشگاه رفته که نزدیکان مهدی هاشمی نسب این خبر را هم تکذیب کردند.

بیشتر بخوانید: هاشمی نسب در گفتگوی اختصاصی با خبرورزشی؛ خواستند دلجویی کنند، بدتر بی‌احترامی کردند/ اصلا قرار نبود به باشگاه بروم، خجالت بکشید؛ من را روبروی هوادار قرار ندهید


https://hirna.ir