02 مهر 1403
5

حسن روشن معتقد است شرایط این دربی نسبت به قبل متفاوت است چون بازی در آزادی برگزار نمی‌شود.

پیش‌بینی حسن روشن از دربی استقلال و پرسپولیس/ امیدوارم تاثیر منفی نداشته باشد!

تیم استقلال قبل از دربی در مصاف با نساجی به تساوی رسید تا تیم جواد نکونام خیلی شرایط مناسبی در جدول لیگ نداشته باشد و حالا استقلالی‌ها در شهرآورد این فرصت را دارند که شرایط را به سود خود عوض کنند اما چهره مطرح فوتبال ایران و پیشکسوت استقلال می‌گوید شرایط دربی برای دو تیم باتوجه به برگزاری دربی در ورزشگاه اراک متفاوت است.

گزیده صحبت‌های حسن روشن با ایرنا در خصوص تساوی آبی‌پوشان مقابل نساجی و دربی پیش رو را در ادامه می‌خوانید:

  • {تساوی استقلال مقابل نساجی} توقع نمی‌رفت نساجی تا این حد عملکرد خوبی داشته باشد و معتقدم روش بازی آنان بسیار خوب بود. استقلال باید در این دیدار، سبک بازی خود را تغییر می‌داد.
  • {شرایط استقلال در جدول} در حالی به استقبال دربی پایتخت می‌رویم که تیم ما درگیر حواشی است. متاسفانه دو سالی است که باشگاه استقلال درگیر مشکلات بین کادرفنی و مدیریت باشگاه است و هیچ‌وقت این موضوع حل نمی‌شود. این اختلافات همواره بر سر جذب بازیکن است. امیدوارم این مشکلات حل شود چون استقلال در جدول رده‌بندی لیگ برتر شرایط مناسبی ندارد.
  • {دربی} یکی از مهم‌ترین بازی‌های استقلال همین دربی است و برد این بازی می‌تواند روحیه بازیکنان را چند برابر کند. هیچگاه آغاز این دیدار از نظر فنی خوب نیست اما به‌ثمر رسیدن گل زودهنگام می‌تواند شرایط را تغییر دهد. البته شرایط دربی نسبت به قبل متفاوت است چون به جای ورزشگاه بزرگ آزادی در اراک برگزار خواهد شد که امیدوارم تاثیر منفی روی انگیزه بازیکنان نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: تلفن را روی فرشید سمیعی قطع کردم!/ همین مشاور استقلال می‌گفت فقط نکونام هوایم را دارد!/ گفته بودند تو سرپرست استقلال هستی


https://hirna.ir