02 مهر 1403
5

طیف زیادی از کاربران خبرگزاری خبرآنلاین، از رئیس جمهور خواستند تا در سفر خود به نیویورک در خصوص مذاکرات مستقیم با آمریکا جهت رفع تحریم ها تلاش کند.

مذاکره با آمریکا برای رفع تحریم ها؛ خواسته اصلی کاربران خبرآنلاین از پزشکیان در سفر نیویورک /لطفا انگلیسی صحبت کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان رئیس جمهوری، برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک آمریکا به سر می برد.

در این باره خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده است: «توقع شما از پزشکیان در اولین سفر به نیویورک چیست؟»

با وجود آنکه برخی از کاربران در نظرخواهی های خود امید و تأثیری از سخنرانی در سازمان ملل برای حل مشکلات اقتصاد ایران نمی بینند، اما با این وجود اکثر کاربران طالب مذاکرات مستقیم با آمریکا و غرب برای رفع تحریم و حل مشکلات اقتصادی هستند.

رفع تحریم ها؛ خواسته اصلی مردم ایران

در این باره کاربری گفته است: «تنش بین ایران و آمریکا را کامل رفع کند به کشور های اروپایی بیان کندکه روابط مشترک المنافع حاکم است شاید با این گفتار مشکلات هسته ای و تحریم ها و قضیه پالرمو به سوی حل شدن حرکت کند»

فرد ناشناس دیگری با یادآوری وعده های رئیس جمهوری بیان کرد: «وعده رییس جمهور ۱_ ارتباط با تمام دنیا ۲_ فعال کردن برجام ۳_ رفع تحریم ها حتی از وزیر امور خارجه نیز تقاضا داریم در این موارد مذاکره کند»

شخص دیگری از پزشکیان خواست تا دو پهلو حرف زدن را کنار بگذارد و مواضع دولتش را  در قبال سیاست خارجی به خصوص آمریکا مشخص کند.

همچنین کاربر ناشناس دیگری گفته است: «مذاکره برای رفع تحریم‌ها تا یک مقدار از بدبختی و فلاکت کم بشه»

شخص دیگری نوشته: «حل مشکل رابطه ایران وامریکا وبرجام اولویت اول ایران باشد نه فلسطین»

کاربر دیگری نظرات جالبی را ارائه داده است. وی گفته: «با ادبیات کوچه بازاری صحبت نکنه ، از نهج البلاغه نگه چون اونجا متوجه نمیشن ، کت و شلوار اتو کرده بپوشه ، معلم دینی نباشه ، در نقش استند آپ کمدین ظاهر نشه ، فقط و فقط حق ملت ایران را مطالبه کنه»

کاربری به نام «سارا» نیز نوشته: «ارتباط مستقیم با آمریکا جهت رفع تحریم».

اما فردی با نام « بازنشسته» با کنایه با اعضای پایداری چون نبویان و ثابتی چنین گفته است: «مذاکره و رفع تحریم ممکن است در صورتی که کیهان و عقل کل کشور شریعتمداری و رسایی و نبویان و نوچه های رسایی امثال ثابتی و منصوری و... اجازه دهند.»

ناشناس دیگری معتقد است: «ایشان رئیس جمهور ایرانه برای ایران حرف بزنه نه فلسطین لبنان بورکینافاسو»

بازنشسته دیگری دغدغه خود را اینگونه آورده است:«برخوردگرمی باتمام روئسای کشورهاخصوصاً غربیهاجهت رفع تحریمهای اقتصادی وعدم تکرارشعارهای بیچاره کنند!»

«علی » نیز نوشته است: «مذاکره برای رفع تحریم برجام بهبود معیشت مردم»

پزشکیان انگلیسی حرف بزند

برخی از کاربران نیز از رئیس جمهور خواستند که خود انگلیسی صحبت کند.

در این میان، کاربر ناشناسی گفته:«یه جوری انگلیسی حرف بزنه که خود انگلیسیا هم خون و کف قاطی کنن»

«پارمیس» نامی هم نوشته :«اینکه به زبان انگلیسی در سازمان ملل صحبت کنن»

۲۷۲۱۸


https://hirna.ir