02 مهر 1403
8

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: محدوده‌های آبشناسان و یافت‌آباد که هیچگاه ترافیک با این حجم در آن مشاهده نمی‌شد، الان دارای بار سنگین ترافیکی و ترددهای زیاد هستند.

"یافت‌آباد" هم درگیر ترافیک مهرماه ۱۴۰۳ شد
- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ علی‌اصغر شریفی؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران اظهار کرد: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه دوم مهر ماه 1403 از سطح معابر بزرگراه‌های شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترددها و آغاز ترافیک صبحگاهی در اکثر نقاط پایتخت بودیم. 

وی گفت: پیش‌بینی می‌شد که با بازگشایی مدارس و افزایش یافتن سفرهای آموزشی به جریان ترافیک، این حجم از ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم. محدوده‌های آبشناسان و یافت‌آباد که هیچگاه ترافیک با این حجم در آن مشاهده نمی‌شد، الان دارای بار سنگین ترافیکی و ترددهای زیاد هستند.

اول مهر و ترافیک سنگین در پایتخت/ از توقف دوبله خودداری کنید

سرهنگ شریفی گفت: بار ترافیک در بزرگراه‌های همت، جناح، صدر، یادگار، شیخ فضل الله، اشرفی اصفهانی، شهید سلیمانی، حکیم، بابایی، یادگار امام(ره ) پل سید خندان، چمران، امام علی(ع)، صیاد، زین‌الدین، آبشناسان، تهران ـ کرج، آزادگان شروع شده و در حال افزایش است. 

وی گفت: ترافیک‌ها از لحاظ غربی و شرقی صبح و عصرها در تهران در سه محور هاشمی رفسنجانی، بزرگراه حکیم و همت است که بیشترین حجم ترافیک را به خود در این خصوص اختصاص می دهند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در محدوده بزرگراه‌های نواب قبل از پل نهم دی، انتهای تونل توحید به شمال و خیابان آزادی نیز شاهد ترافیک و آغاز ترددها در این مقاطع هستیم.

انتهای پیام/

منبع:

https://hirna.ir