02 مهر 1403
1

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما جنگ طلب نیستیم اما وقتی کسی قلدری می‌کند به مصاف می‌آید، کوتاه نمی‌آییم.

جنگ طلب نیستیم اما در برابر قلدر می‌ایستیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی در اجلاسیه سوم چهاردهمین کنگره ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی خطاب به دختران حاضر در جمع، با اشاره به داستان قرآنی جالوت، گفت: در لحظه درگیری‌های بزرگ، جدی، واقعی و سرنوشت ساز اگر چشم را به آسمان بدوزیم و اهل صبر باشیم و خوب بجنگیم، خداوند چیزهایی به ما می‌دهد که به این سادگی‌ها به دست نمی‌آید.

وی با بیان اینکه بهترین علم و مواهب الهی نصیب هر کسی نمی‌شود، توضیح داد: جنگ را باید جدی گرفت، ما جنگ طلب نیستیم اما وقتی کسی قلدری می‌کند به مصاف می‌آید، کوتاه نمی‌آییم و این امر خانم و آقا ندارد. آنکه در جنگ جدی است و قدرت را تجمیع می‌کند و خوب می‌جنگد، خدا طور دیگری با او حساب می‌کند. نبرد گاهی اجتناب ناپذیر است و باید خود را برای این نبرد تجهیز و آماده کرد. باید برای نبرد مؤثر و بزرگ با انس با هیأت و قرآن مهیا شویم. نبرد اصلی که امروز در آن هستیم نبردی نرم است که بیشتر خانم‌ها در آن نقش آفرین هستند و می‌توانند صحنه گردان باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه از افسر جوان در جنگ نرم توقعاتی می‌رود، تصریح کرد: هرچه جنگ پیچیده‌تر و دشوار تر می‌شود و جنگ روانی و ترکیبی می‌شود، از افسر جوان توقعات بیشتری می‌رود. در جهاد تبیین کارهایی با هنرمندی و با روش‌های جدید ابداعی باید از شما سر بزند که خداوند حکمتی نصیب‌تان کند که نصیب کس دیگر نمی‌شود.

حجت الاسلام قمی خاطر نشان کرد: ان شالله ثمره این دور هم نشستن‌ها این باشد که فکری اساسی درباره نبرد اجتناب ناپذیر کنیم که چطور می‌توانیم در برگرداندن ورق مؤثر باشیم‌. شهدای نوجوان غزه و لبنان منتظر سرپنجه‌های شما و طراحی رسانه‌ای هوشمند شما در این زمینه هستند.

منبع:

https://hirna.ir