01 مهر 1403
7

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به عیادت از سفیر ایران در لبنان نوشت: وضعیت درمان آقای امانی رضایتبخش بوده و امید می‌رود که در آینده نزدیک فعالیت‌های دیپلماتیک خود را آغاز نماید.

کنعانی: وضعیت درمانی سفیر ایران در لبنان رضایت بخش است
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان پس از عبادت از مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: عصر امروز یکشنبه به عیادت برادر و همکار ارجمندم جناب آقای ‎مجتبی امانی سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در لبنان که در نتیجه حمله ناجوانمردانه و زبونانه اخیر رژیم صهیونیستی از طریق منفجر کردن پیامگیرها زخمی و در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان هستند رفتم و توفیق گفتگو با ایشان را داشتم.

وی افزود: از روحیه بسیار خوب و باصلابت ایشان و نیز پیشرفت اقدامات درمانی وی خوشحال شدم و خداوند سبحان را شکر نمودم.

کنعانی خاطرنشان کرد: با جدیت پیگیر آخرین اخبار تحولات ‎لبنان و ‎فلسطین بود و سئوال می‌کرد. از خلال گفتگوها و تبادل نظر متوجه شدم که اخبار و تحولات را با جزئیات دنبال می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین نوشت: به لطف خداوند وضعیت درمان ایشان رضایتبخش بوده و امید می‌رود که با عنایت حضرت حق و ائمه معصومین(ع) و تلاش‌های دلسوزانه تیم پزشکی، روند درمان این برادر عزیز و انقلابی ما بسرعت تکمیل و در آینده نزدیک فعالیت‌های دیپلماتیک خود را آغاز نماید.

امانی: این مجروحیت افتخاری برای من است
"عمل جراحی کوچکی روی چشم سفیر ایران انجام شده است"

انتهای پیام/

منبع:

https://hirna.ir