01 مهر 1403
6

به رغم انتشار خبر بازگشت مصطفی آجورلو به استقلال، به نظر می‌رسد این خبر صحت نداشته باشد.

بازگشت آجورلو به استقلال؟ قطعا بعد از رفتن شهریاری!

به گزارش خبرورزشی، شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه به زودی فرشید سمیعی از مدیریت باشگاه استقلال برکنار شده و مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق این باشگاه به جای فرشید سمیعی مدیرعامل خواهد شد.

اما به نظر می‌رسد این خبر در حد شایعه باقی بماند، زیرا مصطفی آجورلو تا زمانی که احمد شهریاری رییس هیات مدیره استقلال باشد، صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال را نخواهد دید. شهریاری اگر دنبال تقسیم کردن قدرت با کسی بود، با علی خطیر کار می کرد. او می خواهد حرف اول و آخر را خودش بزند.

از آن سو هم تا زمانی که احمد شهریاری در باشگاه استقلال، قدرت را به دست داشته باشد بازگشت مصطفی آجورلو به استقلال، نمی‌تواند درست و منطقی باشد. چون آجورلو فقط در حالتی به استقلال بازمی‌گردد که اختیار تام در این تیم داشته باشد و شهریاری هم آدمی نیست که به کسی اختیار تام بدهد! همین حالا در فضای مجازی از فرشید سمیعی به عنوان ماشین امضای احمد شهریاری نام برده می‌شود.

به پیشینه این دو نفر که نگاه می کنی سردار آجورلو هم مثل سردار شهریاری خاستگاه سپاهی دارد ولی با این تفاوت که شهریاری از همان ابتدای دوران سازندگی و پس از پایان جنگ، راهی وزارت دفاع شد و در همان محدوده بود که صنام و صباباتری را به عنوان دو باشگاه ورزشی پایه گذاری کرد اما آجورلو بیشتر در تشکل بسیج بود و در دهه هفتاد به عرصه فوتبال آمد. درست مثل دو پادشاه که در یک اقلیم نگنجند، این دو سردار هم بعید است در یک باشگاه دوشادوش هم کار کنند و با هم کنار بیایند چراکه هر دو هر کجا که بودند و هستند، دوست داشتند و دارند حرف اول و آخر را خودشان بزنند.


https://hirna.ir