01 مهر 1403
5

آنگونه که در شبکه خبر می‌گویند ابتدا قرار بوده حقدوست در تلویزیون علیه نکونام حرف بزند اما پس از آنکه تهیه کننده و سردبیر یک برنامه ورزشی در شبکه خبر درخواست باشگاه استقلال مبنی بر دادن تریبون به حقدوست را نمی‌پذیرند، برای او کنفرانس ترتیب می‌دهند.

باشگاه استقلال از تلویزیون برای داوود حقدوست تریبون خواسته بود!/ ادعای بی‌اطلاعی باشگاه از کنفرانس خبری دستیار صحت ندارد

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال جمعه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میهمان تیم نساجی بود و این دیدار با نتیجه دو بر دو به پایان رسید. پس از پایان این دیدار، جواد نکونام سرمربی آبی‌ها در مصاحبه‌ای، به مدیریت باشگاه استقلال انتقاد کرد و به عملکرد مدیران این تیم اعتراض کرد.

در همین راستا شنیده می‌شود باشگاه استقلال جمعه شب تماسی با یکی از برنامه‌های ورزشی شبکه خبر برقرار و درخواست کرده داوود حقدوست مشاور فرشید سمیعی در این برنامه حضور پیدا کند و درباره اتفاقات اخیر صحبت کند. اما مسئولین این برنامه با این درخواست مخالفت می‌کنند و شرط پذیرفتن درخواست استقلالی‌ها را حضور فرشید سمیعی در این برنامه می‌گذارند و می‌گویند به داوود حقدوست تریبون نمی‌دهند.

پس از مخالفت شبکه خبر با این درخواست، باشگاه استقلال تصمیم می‌گیرد یک کنفرانس خبری برای داوود حقدوست برگزار کند و این اتفاق، روز گذشته رخ می‌دهد.

گفتنی است با توجه به خبری که در صدا و سیما پیچیده، خبر بی‌اطلاعی باشگاه استقلال از کنفرانس داوود حقدوست درست نیست و گویا این اتفاق با هماهنگی باشگاه استقلال انجام شده است.


https://hirna.ir