01 مهر 1403
5

در صورت غیبت گوستاوو بلانکو در دیدار تیم‌های استقلال مقابل پرسپولیس، آرمان رمضانی مهاجم آبی پوشان در این دیدار خواهد بود.

غیبت بلانکو فرصتی برای درخشش آرمان رمضانی

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال در روزهای اخیر در پست مهاجم خود اتفاقات و حواشی زیادی را پشت سر گذاشت. یکی از این اتفاقات مذاکرات مدیران این تیم با یک مهاجم خارجی بود که پس از کش و قوس‌های فراوان حضور این بازیکن در استقلال منتفی شد.

پس از منتفی شدن حضور بازیکن خارجی در استقلال، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی این تیم نیز به دلیل مصدومیت، دیدار مقابل تیم نساجی را از دست داد تا آرمان رمضانی تک مهاجم استقلالی‌ها در این دیدار باشد.

با توجه به اینکه در این سال‌ها که آرمان رمضانی به تیم استقلال آمده، فرصت زیادی برای حضور در دربی‌ها به دست نیاورده و حضور کوتاه او در دربی‌ها توفیقی برای استقلالی‌ها نداشته است. شنیده می‌شود بلانکوی آرژانتینی که به دلیل مصدومیت دیدار مقابل نساجی را از دست داده بود به بهبودی کامل نرسیده و احتمال این وجود دارد بلانکو دربی را نیز از دست بدهد. در صورت تحقق این اتفاق، آرمان رمضانی تنها مهاجم و بازیکن ثابت استقلالی‌ها در این دیدار خواهد بود تا بدون استرس تعویض شدن، مقابل تیم سابق خود بازی کند. آرمان رمضانی با بازی کردن در این دیدار، این فرصت را دارد تا با درخشش مقابل پرسپولیس، یکی از محبوب‌های هواداران این تیم شود و جایگاه خود را در این تیم اثبات کند.

آرمان رمضانی در ابتدای فصل در لیست خروج جواد نکونام بود و بالاخره با استقلال تمدید کرد. اما در روزهای گذشته با توجه به پر بودن لیست استقلال، شنیده می‌شد بار دیگر نام رمضانی در لیست خروج این تیم قرار بگیرد که این اتفاق رخ نداد.

آرمان رمضانی برای ثابت کردن خود انگیزه‌های فراوانی دارد تا در مقابل پرسپولیس بدرخشد.


https://hirna.ir