01 مهر 1403
3

به‌دنبال قتل جوان 22ساله توسط 5 مرد کینه‌جو در محله چیتگر، تحقیقات تیم جنایی برای دستگیری متهمان جنایتکار پرونده آغاز شد.

قتل جوان ۲۲ساله توسط ۵ مرد کینه‌جو در چیتگر
- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعت 1 بامداد امروز یکشنبه اول مهرماه، مأموران کلانتری 154 چیتگر از طریق تماس تلفنی با قاضی محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جنایی، مرگ مشکوک مرد جوانی را در غرب تهران گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به‌همراه بازپرس جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان افغانستانی را مشاهده کردند که بر اثر یک ضربه چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول در جریان یک درگیری خیابانی قربانی جنایت شده است و برادر او در جریان این ماجرا بوده است.

بدین‌ترتیب برادر مقتول به‌عنوان مطلع هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: چند وقت پیش برادرم به‌صورت قاچاق به کشور ترکیه رفت اما در آنجا بازداشت و به کمپ پناهجویان منتقل شد. برادرم در کمپ به‌دلیل مسائل پیش‌پاافتاده و فحاشی با مرد جوان افغانستانی به‌نام حامد درگیر شد که به‌ همین خاطر آنها از یکدیگر کینه گرفتند.

قتل پیرمرد همسایه به‌خاطر جای پارک توسط پسر تهرانی!

او ماجرای جنایت را این‌طور توضیح داد: برادرم هنگامی که آزاد شد، به ایران آمد و در شغل نصب روکش صندلی مشغول کار شد تا اینکه حامد 2 روز قبل به او پیام داد و در چیتگر قرار دعوا گذاشت، در ادامه برادرم به محل قرار نزاع رفت اما حامد با 4 نفر دیگر که به‌همراهش آمده بودند برادرم را با ضربه چاقو به قتل رساندند و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشتند.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات فنی و اطلاعاتی ابتدا مخفیگاه 5 مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی محسن اختیاری از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جهت دستگیری متهمان آغاز شده است.

انتهای پیام/+

منبع:

https://hirna.ir