01 مهر 1403
4

قم- رییس سازمان پژوهش وزارت آموزش‌ و پرورش گفت:دانش آموزان آینده داران کشور هستند و متولیان امر آموزش باید به این مساله اهتمام داشته باشند و سیره پیامبر (ص) را در پیش بگیرند.

دانش آموزان آینده داران کشور هستند/ مدرسه بستری برای تقویت اراده

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی لطیفی پیش از ظهر یکشنبه در آئین آغاز سال تحصیلی جدید دبیرستان دخترانه زمان زاده قنوات اظهار کرد: دانش آموزان آینده داران مملکت و کشور هستند و متولیان امر آموزش از جمله معلمان باید به این مساله اهتمام داشته باشند و سیره پیامبر (ص) را پیش بگیرند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: برای رسیده به قله و اهداف والا همواره باید ثابت قدم بود و با اراده‌ای در این راستا گام برداشت، همانطور که شهدا و دلاورمردان جبهه مقاومت با اراده‌ای فولادین و عزمی راسخ در برابر سختی‌ها صبوری می‌کنند.

وی ادامه داد: برای ثمره بخشی به تلاش‌ها و کوشش‌ها باید در مقابل سختی‌ها و موانع مسیر استقامت و استمرار داشت، چراکه انسان با سخت کوشی به مرتبه والایی می‌رسد.

حجت الاسلام لطیفی خاطرنشان کرد: مدرسه بستر خوبی برای تقویت اراده و پشتکار است که موجب ترقی انسان می‌شود و این را باید ارج دهیم.

سال تحصیلی جدید در استان قم با حضور ۳۱۵ هزار تفر از دانش آموزان در مقاطع مختلف آغاز و هزار و ۶۳۳ مرکز آموزشی شامل، پیش دبستانی، مدارس دولتی و غیرانتفاعی در قم میزبان دانش آموزان هستند.

منبع:

https://hirna.ir