01 مهر 1403
4

رئیس جمهور با اشاره به انفجار معدن معدنجوی در طبس، اظهار کرد: خدمت همه خانواده‌های داغدار این حادثه تسلیت می‌گویم‌. با وزرای کشور، بهداشت و صنعت گفت‌وگو کردم تا با تمام تلاش پیگیر وضعیت و مشکلات آن عزیزان باشیم.

پس لرزه های انفجار معدن در طبس /ماموریت رئیس جمهور به ۳ وزیر پیش از عزیمت به نیویورک /تسلیت به خانواده جانباختگان و وعده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان صبح یکشنبه؛ یکم مهر ۱۴۰۳  در پی وقوع حادثه در معدن زغال سنگ طبس، پیش از عزیمت به نیویورک با صدور دستوراتی به وزرای کشور، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان جنوبی، خواستار تسریع در پیگیری وضعیت مصدومان حادثه و بررسی علت وقوع این حادثه و جانباختن کارگران این معدن شد.

بنابر روایت ایسنا، رئیس جمهور ضمن صدور این دستورات خواستار بسیج همه امکانات برای تسریع در رسیدگی به وضعیت معدن زغال سنگ طبس، دلجویی از خانواده جانباختگان و درمان مصدومان این حادثه شد.

وی همچنین با اشاره به انفجار معدن معدنجوی در طبس، اظهار کرد: خدمت همه خانواده‌های داغدار این حادثه تسلیت می‌گویم‌. با وزرای کشور، بهداشت و صنعت گفت‌وگو کردم تا با تمام تلاش پیگیر وضعیت و مشکلات آن عزیزان باشیم.

رئیس‌جمهور یادآور شد: در صحبتی که با وزیر صنعت داشتم تاکید کردم این روند درسی شود که در هیچکدام از معادن کشورمان آن سیستمی را ایجاد کنند که دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد. استاندارد معادن باید در حدی باشد که عزیزانی که آنجا شبانه‌روز تلاش می‌کنند، خطری به این شکل تهدیدشان نکند. امیدوارم این اتفاق رخ دهد. بازهم به خانواده‌های عزیز جانباختگان تسلیت عرض می‌کنم. ما هرکاری از دستمان برآید برای پشتیبانی از آنان انجام خواهیم داد.

۲۷۲۱۸


https://hirna.ir