01 مهر 1403
5

همین که احمد شهریاری شبانه فرشید سمیعی را مجاب کرده حرف های او در حمایت از جواد نکونام را روی خروجی رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر کند، یعنی سرمربی استقلال جنگ را از مدیرعامل برده و رییس هیات مدیره استقلال برای اخراج حقدوست چراغ سبز نشان داده است.

جواد نکونام برنده جنگ و جدل با سمیعی؛ شهریاری برای اخراج حقدوست چراغ سبز نشان داد/ شهریاری: هیچ کس حق ندارد علیه نکونام

به گزارش خبرورزشی، وسط دعوای جواد نکونام و باشگاه استقلال، رسانه رسمی باشگاه از احمد شهریاری به نفع جواد نکونام مصاحبه منتشر کرده است، مصاحبه ای که احتمالا برای به دست آوردن دل نکونام منتشر شده و به منزله خالی کردن پشت فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه و صدور فرمان اخراج فوری داود حقدوست است.

احمد شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه گفت: هیات مدیره باشگاه استقلال تمام قد حامی سرمربی تیم، جواد نکونام بوده و هیچ مقامی در مجموعه باشگاه حق اظهارنظر در خصوص سرمربی تیم را ندارد.

وی با اشاره به اظهارت اخیر برخی افراد در خصوص سرمربی محترم توضیح داد: قطعا این رفتار مورد قبول هیات مدیره باشگاه استقلال نیست و در این خصوص مدیرعامل باید در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

احمد شهریاری با اشاره به دیدار حساس استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، ضمن تاکید مجدد بر حفظ آرامش و پرهیز از هرگونه رفتار حاشیه ساز برای مجموعه تیم فوتبال استقلال خطاب به هواداران باشگاه گفت: 

امید است هواداران باشگاه استقلال با هوشمندی و ذکاوت در این مقطع حساس با پرهیز از حواشی کاذب با همدلی و اتحاد به دنبال کسب موفقیتی بزرگ باشند تا بازیکنان استقلال با تلاش کادر فنی از بازی حساس پیش رو سربلند بیرون بیایند. همدلی رمز موفقیت هر مجموعه بزرگ است.

توضیح خبرورزشی؛ انتشار شبانه این مصاحبه تلاشی است از سوی نماینده هلدینگ خلیج فارس برای آرام نگه داشتن جواد نکونام ولی خیلی ها بعد از انتشار این مصاحبه شبانه، پیش بینی می کنند بلافاصله بعد از دربی سرخابی حکم برکناری فرشید سمیعی صادر خواهد شد و داود حقدوست را هم از همین حالا اخراج شده می دانند!


https://hirna.ir