31 شهریور 1403
3

مهدی رحمتی بعد از شکست تیمش مقابل فولاد گفت: مسئولیت و همه نکات با من است و جوابگوی تمام نتایج من هستم.

رحمتی: به تیر زدیم و توپ ما وارد گل فولاد نشد/ کمترین حق ما مساوی بود

سیدمهدی رحمتی پس از ثبت سومین شکست فصل تیمش که مقابل فولاد خوزستان رقم خورد، در نشست خبری اظهار داشت: به تیم خوب فولاد و کادر فنی خوبش خسته‌نباشید می‌گویم. در ادامه به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم به خاطر فوتبال خوبی که بازی کردند. کمترین حق تیم ما در این بازی کسب مساوی بود. خیلی بدشانسی گریبان‌گیر تیم جوان ما شد. روند ما خوب است و بچه‌ها به شرایطی رسیدند که به یکدیگر اعتماد می‌کنند و به هم پاس می‌دهند.

وی در ادامه افزود: فولاد تیم خیلی خوبی است و نیاز نیست در مودش صحبت کنم. کادر فنی خوبی هم دارد، ولی جوان‌های ما امروز طوری فوتبال بازی کردند که چندین موقعیت داشتیم و فولاد را تحت فشار گذاشتیم. اوج بدشانسی ما جایی بود که توپ به تیر دروازه خورد و باید گل می‌شد، ولی نشد. ما با همین قدرت و توان راه‌مان را ادامه می‌دهیم. مطمئن باشید که با اولین برد همه چیز عوض می‌شود. تیم ما فقط نیاز دارد که اولین برد را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار خاطر نشان کرد: همه بازی‌های لیگ سخت است. ما امروز باید بازی را می‌بردیم. با تمام احترامی که برای فولاد قائلم، ولی در نیمه اول توپ در حال رفتن به گل فولاد بود، ولی به بازیکن خودمان خورد و بیرون آمد. در نیمه دوم هم ضربه ایستگاهی‌مان به تیرک خورد. ما امروز باید بازی را می‌بردیم. یک چیزهایی در خود بازیکن است، بازیکن خودش باید به خودباوری برسد. امروز موقعیت داشتیم، اما بازی را نبردیم.

رحمتی یادآور شد: شما نمی توانید از تیمی که از سال قبلش سه چهار بازیکنش مانده است توقع این را داشته باشید که در پنج هفته کامل شود، آنهم با ۵۰ میلیارد بودجه! سقف بودجه ما نهایت ۵۵ میلیارد است، اما شما بازیکنانی در لیگ دارید که عددشان اندازه کل تیم ماست. من واقعاً از بچه‌های تیمم تشکر می‌کنم. آنها فوتبال خوبی بازی کردند و مطمئناً آن اتفاق هم خواهد افتاد. آن اتفاق خوب هم زمانی می‌افتد که به خودباوری برسیم. شما به جز صحنه گل موقعیت گلی از فولاد روی دروازه ما دیدید؟ در آن صحنه هم یک اشتباه آماتوری انجام دادیم. ما نباید در آن صحنه ۱۰ نفره می‌شدیم و فولاد از آن استفاده کرد. اینها چیزهایی است که تیم باید به آن برسد.

«پروسه تیم‌سازی یک پروسه سخت است.»، وی با یادآوری این جمله تأکید کرد: ما از روز اول می‌دانستیم چه تیمی را قبول کردیم. مسئولیت و همه نکات با من است و جوابگوی تمام نتایج من هستم. جایگاهم ندارم که بخواهم به خطر بیفتد. سیاست باشگاه کلاً این است که به بازیکنان جوان بازی بدهیم. باید ببینیم چه تحویل دادیم و چه می‌خواهیم. اگر خارج از این چارچوب شد مطمئناً خود من تصمیم می‌گیرم که نباشم. من قراردادم دو ساله است و برنامه‌ریزی دو ساله داریم. بیشتر هدف‌مان برای سال بعد است.

بیشتر بخوانید: هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی


https://hirna.ir