31 شهریور 1403
4

خوشحالی جواد نکونام برای تساوی مقابل نساجی باعث شد تا هواداران استقلال به سرمربی خود اعتراض کنند.

عکس| خوشحالی جواد نکونام کار دستش داد

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال شب گذشته در رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم نساجی مازندران رفت و با نتیجه دو بر دو از زمین بازی خارج شد تا هجمه هواداران، روی جواد نکونام بیشتر از پیش شود.

پیش از این، هواداران استقلالی پس از باخت این تیم مقابل استقلال خوزستان، خواستار اخراج جواد نکونام شده بودند که مدیران این تیم به این نتیجه رسیدند تا به همکاری با نکونام را ادامه دهند. پس از برد آبی پوشان مقابل تیم الغرافه در رقابت های لیگ نخبگان آسیا، فشارها روی جواد نکونام کمتر شد تا سرمربی استقلال با فراغ بال بیشتری به بازی های آینده این تیم فکر کند. اما با تساوی شب گذشته استقلال مقابل نساجی، انتقادات بار دیگر به سمت نکونام سرازیر شد و هواداران با وایرال کردن تصویر خوشحالی جواد نکونام پس از به ثمر رسیدن گل تساوی استقلال در فضای مجازی به حضور نکونام در تیم استقلال اعتراض کردند و خواستار اخراج این سرمربی شدند.

هواداران استقلال معتقدند سرمربی تیم استقلال نباید به خاطر مساوی کردن با تیمی که فصل گذشته در منطقه سقوط بوده اینقدر خوشحالی کند و این حرکت نشان دهنده پایین آمدن قدرت تیمی است که در هر فصل مدعی قهرمانی است و ادعای رقابت با تیم های بزرگ آسیایی را دارد.

عکس| خوشحالی جواد نکونام کار دستش داد

هواداران استقلال زیر این عکس نوشته اند؛ بدون شرح... این عکس، شادی بعد از قهرمانی نیست، بعد از مساوی با نساجی است!


https://hirna.ir