31 شهریور 1403
4

جواد نکونام مدعی شد مدیریت باشگاه استقلال برنامه‌ریزی کرده بودند تا این تیم بازی‌های اخیر را ببازد.

نکونام: تا فردا صبر می‌کنم وگرنه چیزی می‌گویم که فرشید سمیعی از این فوتبال برود

به گزارش خبرورزشی، جواد نکونام بلافاصله پس از حرف های داود حقدوست، واکنش نشان داد و در جمع خبرنگاران مدعی شد فرشید سمیعی حرف های خود را از دهان حقدوست زده است.

جواد نکونام ابتدا گفت: خدا را شکر صحبت‌هایی که من دو هفته پیش انجام دادم همه آنها ثابت شد و همه حرف‌های من درست بود. متاسفانه این دوستان نمی‌دانند که اینجا استقلال است و استقلال باید نتیجه بگیرد. برنامه‌ریزی کرده بودند که استقلال بازی با الغرافه، نساجی، دربی و السد را ببازد تا خود مردم اعتراض کنند و نکونام برود.

نکونام در پاسخ به اینکه در زمان مذاکره مدیریت با سرمربی خارجی آیا نباید شان خود را حفظ می‌کرد و عکس‌العملی نشان می‌داد؟ گفت: در این کشور خیلی چیزها فرق می‌کند. من وقتی در فولاد بودم، قبل از بازی با الهلال استعفا کردم بخاطر اینکه شرایطی که از قبل برای من بوجود آورده بودند و بی‌احترامی‌ای که به من شده بود من استعفا کردم و خودتان دیدید چه چیزهایی برای من رقم خورد. اما الان اگر من استعفا می‌کردم، می‌گفتند نکونام جا زد و اگر این کار را نکنم این صحبت‌های شما مطرح می‌شود.

سرمربی استقلال افزود: من کار خودم را انجام می‌دهم و هرجا سنگ‌اندازی می‌کنند کار خودم را انجام می‌دهم. امسال سعی کردم خویشتن‌داری کنم و حرفی نزنم.

نکونام ادامه داد: از سال ۹۱ که در استقلال بازی می‌کردم تا ۱۴۰۲ سی تا جام برگزار شده و استقلال چند تا جام گرفته؟ و متاسفانه ما استقلالی‌ها از این موضوع ناراحتیم. تمام این حواشی باعث شده که استقلال موفق نباشد و من برای موفقیت استقلال دعوا می کنم و کارم را انجام می دهم.

سرمربی استقلال گفت: دنبال این بودند که الغرافه را ببازیم اما اگر استقلال با هر مربی ببازد استقلال باختهاست. آقایان این را نمی دانند و خدا را شکر خلاف خواسته آنها، استقلال موفق شد. ما دیروز بازی کردیم از مدیران باشگاه یک نفر دنبال باشگاه نبوده است. شما بپرسید امسال پرداختی داشتند به بازیکنان استقلال؟ بازیکنان من امسال مانده‌اند چه کار کنند و یک درصد پول نگرفتند یکسری از پول‌های آنها از پارسال مانده و بکسری از آنها از قرارداد امسال شان مانده است. باید آرامش داشته باشیم اما نمی‌خواهند استقلال آرامش داشته باشد. صحبت‌هایی که امروز انجام شد تمام نقطه به نقطه آن را شخص مدیرعامل گفته بودند این کار را انجام دهند. به مدیرعامل زنگ زدم اما جواب من را ندادند و البته جوابم را گرفتم. این حرف‌ها کاملا دروغ بوده و کاش خودشان بیایند حرف بزنند و حداقل راستش را بگویند و حرف ها را از دهان یک نفر دیگر نزنند.

نکونام درباره جنجال قرارداد کادر بدنسازی تیمش افزود: بدنساز و فیزیوتراپ من و نفری که الان دارند با اتلتیکومادرید و باشگاه رئال مادرید کار می‌کنند و با علم روز آشنا هستند قرارداد پارسالشان را بگذارید جلوی شان اگر امضا نکردند من کل قرارداد را می‌دهم. کجا ۴۰۰هزار دلار قرارداد؟ بعد هم شما ۵۰ هزار دلار را نمی‌توانی بشماری بعد می‌گویی قیمت یک بدنساز ۱۰۰ هزار دلار است. هر چقدر پول بدهی آش می‌خوری، قرارداد یک بازیکن و یک مربی نسبت به عملکردش است شما از فوتبال چه می‌دانید.

سرمربی استقلال درخصوص حرف‌های غلامپور و نوازی مبنی بر لیست استقلال توضیح داد: من با آقای شهریاری صحبت کردم و بخاطر بازیکنانی که جذب شد از ایشان هم تشکر کردم اما ببینید چه بلایی سر مهرداد محمدی آوردند و چهار بازی از لیگ گذشته و ما هنوز نمی‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم. یک کار دیگری کردند که من فردا نیاز باشد صحبت می کنم ولی تا فردا صبر می‌کنم. آقای سمیعی بدون اجازه من کاری را انجام داده که اگر بگویم باید از این فوتبال برود. ایشان باید بداند با این کارهایی که انجام می‌دهد نمی‌تواند من را مقابل هواداران قرار بدهد. من را مقابل آتیلا حجازی قرار داد، من را مقابل هاشمی نسب قرار داد اما نمی تواند من را مقابل هوادار قرار بدهد.

سرمربی استقلال درخصوص اینکه فصل قبل گفته بود اگر من نبودم استقلال را می‌خوردند و حالا با این وضعیت استقلال که به قول خودش به مراتب از سال قبل بدتر است، چه تحلیلی دارد چه وضعیتی در دربی خواهد داشت بیان کرد: متاسفانه این اتفاق افتاده و با این شرایطی که برای تیم و بازیکنان بوجود آوردند تلاش می‌کنیم تا دربی و السد را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

نکونام در پاسخ به اینکه آیا با این وضعیت می‌ماند یا نه؟ گفت: صبر می‌کنم ببینم چه اتفاقی می‌افتد. استقلال برای من از همه چیز مهم تر است و حاضرم خودم نباشم و استقلال موفق شود. 

در همین رابطه؛ فوری؛ مصاحبه توفانی جواد نکونام علیه مدیرعامل استقلال و دستیارش


https://hirna.ir