31 شهریور 1403
3

میلاد محمدی روز قبل بهترین بازی خود را با پیراهن پرسپولیس به نمایش گذاشت.

اتفاق مهم برای پرسپولیسی‌ها؛ میلاد محمدی آماده شد

به گزارش خبرورزشی، میلاد محمدی مدافع چپ ملی پوش سرخ‌ها از هفته سوم لیگ برتر به پرسپولیس پیوست و هفته به هفته شرایط بهتری پیدا کرد. او در دو بازی قبلی مقابل فولاد و الاهلی عربستان اگرچه حضور موثری داشت اما بی تردید روز قبل مقابل آلومینیوم بهترین نمایش خود را برای سرخ پوشان تهرانی ارائه داد.

همان طور که می‌دانید غیبت ایوب العمود کافی بود تا گاریدو به فرشاد فرجی اعتماد کرده و این مدافع را در منطقه راست خط دفاعی به کار گیرد. البته با شرح وظایفی مشخص که مهم ترین آن‌ها ماندن در زمین خودی و کمک به دو مدافع میانی بود. با این شرح وظیفه فرجی کمتر نفوذ می‌کرد تا به هنگامی که توپ دست بازیکنان حریف است به کمک گولسیانی و کنعانی زادگان بیاید. این موضوع باعث شد تا گاریدو از میلاد محمدی به عنوان دفاع چپ بخواهد تا بی پروا حمله کند چرا که سه مدافع دیگر حضور داشتند تا در غیاب او منطقه اش را پوشش دهند. به همین دلیل میلاد محمدی دائما در حال هجوم روی دروزاه آلومینیوم بود و جالب این که بیشتر از این که لب خط توپ بگیرد و نفوذ کند، در کنال کناری حرکت می‌کرد و مثل یک وینگر چپ مدافعان آلومینیوم را به هم می‌ریخت. نوع بازی که نشان داد این مدافع ملی پوش اگر آزادتر بازی کند چقدر و تا چه اندازه می‌تواند روی دروازه حریفان خطر ایجاد کرده و به همان میزان مهاجمان پرسپولیس را نیز صاحب توپ و موقعیت کند.

تمام این‌ها دست به دست هم داد تا شب گذشته شاهد یکی از بهترین نمایش‌های میلاد محمدی باشیم و البته این نمایش به هواداران پرسپولیس این نوید را داد تا در بازی بزرگ با استقلال چشم انتظار یک دوئل جذاب و تماشایی بین رامین رضاییان و میلاد محمدی باشند. البته با این تفاوت که میلاد محمدی در منطقه چپ زوج مکملی به نام اوستون اورونوف را کنار خود می‌بیند.


https://hirna.ir