31 شهریور 1403
8

علی اکبریان، بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس در مقطعی به خاطر یک اشتباه بزرگ، گرفتار و زندانی شده بود.

خبرورزشی‌گردی| اولین ملاقات با علی اکبریان در زندان/ خدایا! یک فرصت دیگر به من بده...

اواسط شهریور سال ۱۳۸۹ این خبر در رسانه‌ها پیچید که علی اکبریان، بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس به دلیل حمل مواد مخدر زندانی شده و دوران محکومیت خود را در زندان قزل حصار می‌گذراند.

پس از انتشار خبر فوق اهالی فوتبال دست به کار شدند تا برای حل مشکل او و کمک کردن به این فوتبالیست از طریق قانونی وارد عمل شوند. با هماهنگی و مساعدت مسئولان وقت زندان قزل حصار، گروهی از فوتبالی‌ها توانستند در زندان به ملاقات او بروند و خبرورزشی روز ۳۱ شهریور سال ۸۹ گزارشی اختصاصی از این اتفاق منتشر کرد. اکبریان با دیدن فوتبالی‌ها از خود بیخود شد و در حالی که بغض در صدایش کاملا مشهود بود، گفت: شرمنده حضورتان هستم و از شما خجالت می‌کشم. من اوایل اردیبهشت سال ۸۹ دستگیر شدم و خرداد ماه امسال به این زندان آمدم. خوشحالم که شما عزیزان فراموشم نکرده‌اید. در این چند وقت اگرچه رفتار مدیران زندان و قوه قضاییه با من خیلی خوب و محترمانه بوده ولی روزگار بدی را پشت سر گذاشته‌ام و الان پشیمانم. اگر مشکلم حل شود و آزاد شوم، دیگر بیجا می‌کنم سراغ چنین کارهایی بروم. از خدا می‌خواهم فقط یک بار دیگر به من فرصت بدهد تا به زندگی پاک برگردم. البته شما دوستان هم نباید تنهایم بگذارید.

نکته این‌که علی اکبریان پاییز سال گذشته آزاد شد و چند روز پس از این اتفاق طی مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی تاکید کرد دیگر تحت هیچ شرایطی به سمت خلاف نمی‌رود و می‌خواهد تا آخر عمر سالم زندگی کند. او این روزها مدرسه فوتبال دارد.

خبرورزشی‌گردی| اولین ملاقات با علی اکبریان در زندان/ خدایا! یک فرصت دیگر به من بده...


https://hirna.ir