04 مهر 1403
4

مهرداد محمدی بازیکن تیم استقلال که روز گذشته خبر بخشودگی سه جلسه‌ای محرومیت ۶ جلسه‌ای اش مطرح شد، حتی اگر امروز مجوز بازی نگیرد، از هفته هفتم و بازی مقابل هوادار می‌تواند استقلال را همراهی کند

مهرداد محمدی به هوادار رسید/ شماره ۷ استقلال آشنا با دروازه تیم مهدی رحمتی

مهرداد محمدی بازیکن تیم استقلال که به دلیل تنبیه انضباطی ۶ جلسه از همراهی این تیم محروم شده بود امروز با انتشار خبر بخشودگی‌اش قادر است از هفته هفتم و دیدار مقابل هوادار به رقابت‌های لیگ برتر جدید وارد شود.

این بازیکن در صورت صلاح دید جواد نکونام می‌تواند از بازی مقابل تیم هوادار فصل جدید لیگ برتر را شروع کند.

نکته جالب توجه در رابطه با این دیدار حضور مهرداد محمدی در بازی دور رفت فصل گذشته مقابل هوادار است که گلهای دوم و سوم خود را در همان بازی به ثمر رساند.

مهرداد محمدی به هوادار رسید/ شماره ۷ استقلال آشنا با دروازه تیم مهدی رحمتی
شادی گل اول مهرداد محمدی در دیدار با هوادار در فصل پیش

دیداری که در چارچوب هفته ششم و در تاریخ ۲۸ مهرماه سال ۱۴۰۲ با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید. استقلال در آن مصاف ابتدا با گلزنی کوین یامگا از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۳ بازی ۰-۲ باخته را به ۲-۱ تغییر داد و سپس مهرداد محمدی در دقایق ۶۱ و ۸۴ گل‌های دوم و سوم استقلال را زد تا خودش را به گلزن محبوب تیم استقلال تبدیل کند.

حالا در شرایطی که تیم هوادار با سرمربیگری مهدی رحمتی وضعیت بدی در انتهای جدول دارد و بدون گل زده و تنها با ۲ امتیاز در قعر جدول است، باید دید آیا این تیم با همین سرمربی به بازی هفته هفتم مقابل استقلال می‌رسد یا نه.


https://hirna.ir