04 مهر 1403
2

جواد نکونام در چهار بازی ابتدایی این فصل خود با کسب تنها یک پیروزی هنوز نتوانسته حتی نیمی از خواسته‌های طرفداران این تیم را برآورده کند.

نکونام و شاید فرصت آخر!/ پله پنجم؛ پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، استقلال بعد از پیروزی در هفته اول مقابل شمس آذر قزوین در دیدار مقابل ملوان بندر انزلی با یک فوتبال پرانتقاد دو امتیاز حساس هفته دوم را از دست داد.

آبی پوشان تهرانی تحت تاثیر اتفاقات مربوط به ورزشگاه فولاد آرنا در اهواز ۳ امتیاز بازی هفته سوم را هم از دست دادند و با یک شکست به استقبال تعطیلات رفتند تا این وضعیت اوضاع را برای جواد نکونام و کادر فنی اش سخت‌تر کند.  از دست دادن امتیاز در دو استادیومی که قبلا در آنها سرمربیگری کرده (فولاد و وطنی) نشان داد نکونام در چه شرایطی قرار دارد.

اما پیروزی مقابل الغرافه همچون مُسکن کوتاه مدتی بود که توانست برای چند روز حال و هوای هواداران استقلال را تغییر بدهد و آنها را به تیم محبوبشان امیدوار کند اما شروع دوباره لیگ و فوتبال پرانتقاد دیگری از این تیم که با واکنش کارشناسان استقلالی مواجه شد وضعیت را برای استقلال باز هم سخت کرد تا اینکه مشاور اعظم مدیرعامل باشگاه استقلال تیر آخر را به این تیم زد.

حالا و در پله پنجم لیگ برتر شاید این آخرین فرصت برای جواد نکونام باشد. بازی مقابل رقیب سنتی و همشهری که بسیاری از طرفداران استقلال حتی حاضرند به عنوان قهرمانی را از دست بدهند اما مقابل پرسپولیس برنده باشند می‌تواند فرصت آخر برای جواد نکونام و کادر فنی تیمش باشد.

سرمربی استقلال باید چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ انگیزشی هرچه در چنته دارد را رو کند تا تیمش در دیدار بزرگ اراک هر سه امتیاز را در جیب خودش بگذارد، در غیر این صورت ممکن است حکم برکناری اش در همان شهر صنعتی صادر شود.


https://hirna.ir