01 مهر 1403
6

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به با بازماندگان حادثه انفجار معدن در طبس ابراز همدردی کرد.

عراقچی حادثه انفجار معدن در طبس را تسلیت گفت
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در پی انفجار شب گذشته در معدن زغال‌سنگ در طبس و کشته و زخمی شدن تعدادی از کارگران این معدن در پیامی تسلیت گفت و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

متن پیام عراقچی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

از شنیدن خبر غم‌انگیز حادثه انفجار در معدن زغال سنگ طبس که طی آن جمع زیادی از معدنچیان خدوم و سختکوش کشورمان جان خود را از دست دادند، عمیقا متأسف و متأثر شدم.

امیدوارم با لطف الهی و تلاش‌های فداکارانه امدادگران، خبرهای خوبی از نجات افراد محبوس شده در معدن دریافت کنیم. 

اینجانب ضمن ابراز همدردی قلبی و تسلیت به مردم عزیز ایران بویژه خانواده‌های داغدار و نیز اهالی خونگرم استان خراسان جنوبی، از خداوند بزرگ برای درگذشتگان این حادثه تلخ و جانگداز رحمت و مغفرت واسعه و علو درجات، برای بازماندگان صبر و اجر و برای مصدومان شفای عاجل مسئلت می‌کنم.

به گزارش تسنیم، درپی انفجار شب گذشته، شنبه‌شب، در معدن زغال‌سنگ طبس بیش از 50 کارگر این معدن جان باختند و تعداد مصدومان به 22 نفر رسیده است، این حادثه در پی انفجار گاز متان در 2 بلوک B و C معدن طبس، اتفاق افتاده است.

در زمان حادثه انفجار 69 کارگر در بلوک C و B این معدن زغال‌سنگ در طبس مشغول کار بودند که جسد 20 کارگر از بلوک B خارج شده است و تمام 30 کارگر محبوس در بلوک C جان باخته‌اند.

پیام تسلیت سیدعمار حکیم در پی حادثه معدن طبس
عارف: با خاطیان احتمالی حادثه معدن طبس برخورد شود

انتهای پیام/

منبع:

https://hirna.ir