01 مهر 1403
4

اسکودا برای ارائه خدمات حقوقی به خانواده‌های جانباختگان و آسیب‌دیدگان حادثه معدن طبس اعلام آمادگی کرد.

آمادگی ارائه خدمات حقوقی به خانواده آسیب‌ دیدگان معدن طبس

به گزارش خبرگزاری مهر، اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در بیانیه‌ای ضمن تسلیت جان‌باختن جمعی از کارگران زحمتکش معدن طبس، اعلام آمادگی کرد که در کنار خانواده‌های داغدار و جامعه کارگری با ارائه خدمات حقوقی و مشاوره‌های لازم، به خانواده جان‌باختگان و مصدومان حادثه یاری رساند.

در متن بیانیه آمده است: حادثه مصیبت‌بار و دلخراش معدن طبس در خراسان جنوبی که به جان‌باختن جمعی از کارگران زحمتکش و رنج‌دیده و مجروحیت جمعی دیگر از این کارگران عزیز انجامید، مایه تأسف و تأثر شد.

این واقعه تلخ، بار دیگر ضرورت توجه به ایمنی کارگران و شرایط کار در معادن را یادآور شد که متأسفانه از دیدگان مسئولان امر مغفول مانده است.

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) ضمن تسلیت این حادثه تلخ به خانواده‌های داغدار و مردم شریف استان خراسان جنوبی و نیز ملت ایران، از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهد که ضمن بررسی دقیق علل این حادثه، اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار آن با جدیت بیشتری انجام دهند.

این اتحادیه آمادگی دارد در کنار خانواده‌های داغدار و جامعه کارگری با ارائه خدمات حقوقی و مشاوره‌های لازم، به خانواده جان‌باختگان و مصدومان حادثه یاری رساند. ما متعهد به حمایت از حقوق این عزیزان و پیگیری مطالبات قانونی آن‌ها هستیم و امیدواریم بتوانیم با همکاری و همبستگی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان، گامی مؤثر در برقراری عدالت در این زمینه برداریم.

بار دیگر، این مصیبت بزرگ را تسلیت عرض کرده و برای جان‌باختگان این حادثه علو درجات و برای بازماندگان صبر و آرامش مسئلت می‌کنیم.

منبع:

https://hirna.ir