01 مهر 1403
5

محمد آخوندی و احد میرزایی دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس سابقه خوبی در فوتبال دارند.

آشنایی بیشتر با رئیس و نایب رئیس احتمالی باشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، محمد آخوندی که گفته می‌شود قرار است به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به مجموعه اضافه شود پیش از این نیز سابقه حضور در جمع سرخ پوشان را داشته است.

او که متولد بیستم شهریور ۱۳۵۶ در قائمشهر بوده و دکترای جامعه شناسی و کارشناسی ارشد ارتباطات اجتماعی است، پیش از این در سال‌های ۸۶ تا ۸۸ عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بوده و به نوعی فضای این باشگاه را به خوبی می‌شناسد. او علاوه بر سابقه همکاری با پرسپولیس رزومه قابل توجهی را از خود به جا گذاشته است. 

مدیرکل امور بین الملل و روابط عمومی تربیت بدنی و سخنگوی سازمان تربیت بدنی، عضو هیئت مدیره و قائم مقام باشگاه سایپا، عضو هیئت مدیره باشگاه نساجی بوده و در حال حاضر نیز یکی از اعضای هیات مدیره اکادمی ملی فوتبال، عضو هیات رییسه عضو شورای شهر و همین طور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران محسوب می‌شود.

از این رو حضور او به عنوان یک عضو سیاسی با عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با توجه به ارتباط‌های خوبی که دارد می‌تواند در این مقطع بسیاری از مشکلات این باشگاه را مرتفع کند.

از سوی دیگر احد میرزایی عضو دیگر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که احتمالا به عنوان نایب رئیس هیات مدیره این باشگاه انتخاب می‌شود قرار است به عنوان یک عضو ورزشی به مجموعه اضافه شود.

در سوابق ورزشی میرزایی نیز سرپرست و مدیر اجرایی باشگاه شهرداری تبریز، سرپرست باشگاه ماشین سازی تبریز، معاون اجرایی باشگاه دبیری تبریز، عضو هئیت رئیسه هئیت اتومبیل رانی و موتور سواری استان، مشاور ورزشی شورای عالی استان‌ها و … دیده می‌شود. حال باید دید میرزایی می‌توان در ترکیب جدید هیات مدیره پرسپولیس حضور موفقی داشته باشد یا نه.


https://hirna.ir