01 مهر 1403
7

به نظر می‌رسد گاریدو نفر مورد اعتماد خودش را در پیشانی خط حمله شناخته و رفته رفته علیپور موفق شده جایش را در ترکیب اصلی باز کند.

ادامه دلخوری‌های عیسی آل‌کثیر از نیمکت نشینی در پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در فصل جاری رقابت‌های لیگ مهاجمان خوبی را در اختیار دارد. سرخ‌ها اگرچه فصل را با علی علیپور، عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی آغاز کردند اما باز هم به همین نفرات بسنده نکرده و در آخرین روزهای نقل و انتقالات لوکاس ژوآئو را نیز به خدمت گرفت تا عملا در خط حمله هیچ کمبودی نداشته باشد.

گاریدو در بازی اول از زوج علیپور- آل کثیر بهره برد اما بهره چندانی از حضور همزمان دو مهاجم تخصصی اش در زمین نبرد تا برای بازی بعدی مقابل تراکتور از زوج آل کثیر - اورونوف بهره ببرد. در بازی سوم شرایط باز هم عوض شد و این بار از زوج علیپور – امیری بهره گرفت. ترکیبی که موفق تر از دو بازی قبل بود و سرخ‌ها موفق شدند اولین پیروزی خود را در این بازی جشن بگیرند. این زوج برای بازی با الاهلی نیز تکرار شد و پرسپولیس با وجود شکست موفق شد یکی از چشم نوازترین بازی‌های خود را طی یک دهه اخیر به نمایش بگذارد. در بازی با آلومینوم نیز گاردیو باز روی علی علیپور به عنوان مهاجم ثابت حساب کرد و این بار امید عالیشاه را به عنوان مهاجم سایه راهی زمین کرد. بازی که باز هم با نمایش خوب سرخ‌ها و پیروزی قاطع آن‌ها مقابل آلومینیوم همراه بود.

از این رو به نظر می‌رسد گاریدو نفر مورد اعتماد خودش را در پیشانی خط حمله شناخته و رفته رفته علیپور موفق شده جایش را در ترکیب اصلی باز کند. هرچند هنوز لوکاس ژوآئوشرایط حضور ۹۰ دقیقه ای در زمین را ندارد و  مشخص نیست آرایش پرسپولیس در صورت آمادگی او باز هم بازی با یک مهاجم کاذب خواهد بود یا گاریدو به همان ترکیب دلخواهش در بازی اول بازگشته و از دو مهاجم کلاسیک در پیشانی خط حمله بهره می‌برد. تمام این مسائل دست به دست هم داده تا عیسی آل کثیر این روزها از بازی نکردن خود ناراضی باشد. آل کثیر که در تمام بازی‌ها به عنوان بازیکن ثابت یا ذخیره در زمین حضور داشته عملا فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشته که در هیچکدام از آن‌ها موفق نبوده است. به ویژه همین بازی آخر مقابل آلومینیوم که تنها ۸ دقیقه برای سرخ‌ها بازی کرد اما دو موقعیت عالی گلزنی را به راحتی هرچه تمام تر از دست داد.

او در بازی با العین نیز پاس فوق العاده هم تیمی‌اش را که می‌توانست به یک موقعیت تک به تک بیانجامد با یک کنترل بد و ناشیانه از دست داد تا مشخص شود تمرکز لازم را ندارد. اوج کار عیسی نیز در پایان بازی با آلومینیوم بود که به انتقاد برخی هواداران پرسپولیس واکنش نشان داد که البته با دخالت گاریدو ختم به خیر شد. آل کثیر می‌خواهد فیکس باشد و در این شکی نیست. اما باید دید راهکار او برای حضور در ترکیب ثابت چیست. ابراز ناراحتی و دلخوری از نیمکت نشینی یا جنگیدن برای رسیدن به ترکیب همان گونه که علی علیپور آن مسیر را طی کرد؟


https://hirna.ir