31 شهریور 1403
6

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید پیروزی تیمش برابر تراکتور نمی‌تواند تاثیری در دربی بگذارد.

این پیروزی تاثیری در دربی ندارد/ برای حضور در کورس یک توقع دارم!

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از تقابل تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در لیگ برتر، اظهار کرد: این بازی سنتی همیشه برای طرفداران هر دو تیم مهم است. مدت زیادی است که شرایط میزبانی نداشتیم و خوشحالم که فردا می توانیم با هواداران هر دو تیم دیدار داشته باشیم.

وی افزود: سپاهان تیم منسجم و رو به جلویی است که بازیکنان شاخص زیادی دارد. هر دو تیم برای بازی فردا مهیا هستند و بازی جنبه‌های تاکتیکی زیادی خواهد داشت و امیدوارم فارغ از بضاعت هر دو تیم بتوانیم بازی زیبایی به نمایش بگذاریم. بازی خوبی خواهد بود و تلاش می‌کنیم مدل دیگری از نمایشمان برابر تراکتور را مقابل ذوب‌آهن داشته باشیم.  

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به مشکلاتی که از تیم این فصلش گلایه داشت، یادآور شد: می دانم که مدیریت باشگاه در صدد برطرف کردن مشکلات هستند و تاحدی نیز برطرف شده است. ۱۰ درصد پرداختی‌ها قبل بازی با تراکتور و مابقی نیز به صورت چک به بازیکنان داده شد تا حدود پرداخت ۲۰ درصدی داشته باشیم. تیم ما در سال قبل رتبه پنجم را کسب کرد. لیگ ایران ۴ تیمی دارد که از همه متفاوت هستند.

او ادامه داد: توقعمان این است که در فصل جاری حمایت درخوری بشویم تا بتوانیم خودمان را وارد کورس کنیم. به نظرم نه تنها تقویت نشدیم بلکه چندین بازیکن تاثیرگذارمان را هم از دست دادیم. تیم امسال ما جوان است و حدود ۷ بازیکن زیر ۲۶ سال داریم که نشان از آینده خوب برای باشگاه است. سعی می‌کنم روحیه جنگندگی را در بازیکنانم تقویت کنم و تیم محترمی در لیگ باشیم.  

ربیعی تصریح کرد: سال قبل از قلعه‌نویی خواستم اسلامی را بیشتر رصد کند و امسال نیز اگر بازیکنی ببینم که بازیکن دارای شرایطی داریم سعی می‌کنم از کادر تیم ملی بخواهم آن‌ها را بیشتر رصد کنند.

او در خصوص فردا تاکید کرد: هر بازی برای برد می‌رویم. در سپاهان دست مربی باز است. بازیکنان جوان داخلی بسیار خوب و برتر فصل قبل بوده‌اند که جذب سپاهان شده‌اند و باشگاه سپاهان را بابت این نگاه تحسین می‌کنم. اینگونه تیم می‌تواند آرمان‌گرایی کند.

او همچنین ابراز امیدواری کرد: هر دو زمین فولادشهر و نقش‌جهان کیفیت بهتری داشته باشند و باید تمهیدات ویژه‌ای بابت حفظ و ترمیم چمن فولادشهر انجام شود. کیفیت مطلوب چمن کیفیت بازی را در پی دارد. در ۲ ماه اخیر در زمین خودمان فقط یکبار حضور داشتیم که برای تمرین است و کیفیت خوبی نداشت.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان تاکید کرد: باید توقع از فوتبال ذوب‌آهن معقول باشد. تیم ما تراکتور را شکست داد و اگر من مربی برنده بودم، تلاش بازیکنانم بود. همان تراکتور تیم خوب و بین‌المللی است. بدون تعارف باید بگویم مدعی قهرمانی هستند و تنها با یک بازی قضاوت نخواهند شد. ما هم می‌دانیم برابر چه تیمی بازی داریم و شرایط بازی قبلمان و پیروزی برابر تراکتور نمی‌تواند تاثیری در تقابل با سپاهان داشته باشد. تمام توانمان را برای پیروزی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی


https://hirna.ir