31 شهریور 1403
5

فرشاد احمدزاده باز هم طرفداران پرسپولیس را ناامید کرد.

فرشاد احمدزاده؛ بازی به بازی دورتر از ذهن گاریدو!

به گزارش خبرورزشی، یکی از خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فرشاد احمدزاده بود که برای چهارمین بار به این تیم آمد. او در دهه گذشته در سه مقطع زمانی مختلف پیراهن پرسپولیس را به تن داشت و یکی از بازیکنان محبوب سکوها بود.

فرشاد احمدزاده با رد پیشنهاد استقلال و با پشتوانه محبوبیت به پرسپولیس برگشت. گاریدو نیز در بازی‌های پیش فصل و در شروع مسابقات رسمی به او اعتماد کرد اما فرشاد بعد از هر نمایش، از ترکیب ذهنی گاریدو دورتر و دورتر شد. برابر آلومینیوم، فرشاد روی نیمکت نشست. وقتی اورونوف مصدوم شد، فرصت بازی به او رسید. او که یک قدم وارد چمن شده بود، با ممانعت گاریدو به بیرون برگشت! مرد اسپانیایی خیلی دیر متوجه شد که این تعویض در نیمه اول در حال رخ دادن است و او می‌خواست بین دو نیمه باشد...

شاید همین اتفاق باعث شد فرشاد با روحیه منفی بازی را شروع کند اما در طول نیمه دوم اتفاقاتی افتاد که بیشتر فرشاد را بازیکن آلومینیوم دیدیم تا پرسپولیس! او یک اخطار گرفت و نزدیک بود اخراج شود، آن هم در آستانه دربی که همه می‌دانیم برای بازیکنان چقدر مهم است و به خصوص همه از بازیکن با تجربه‌ای مثل فرشاد انتظارات بیشتری دارند. اما اوج کار او در صحنه سوزاندن گل وحید امیری بود! فرشاد به قصد قطع توپ ارسالی از سمت چپ تکل زد، اما این توپ قبل از رسیدن به او توسط مدافع قطع شد. در چنین شرایطی بازیکنان پای خود را جمع می‌کنند اما فرشاد اجازه داد ضربه‌اش به دروازه‌بان حریف برخورد کند. با یک خطای بی دلیل و بدون توپ گل پرسپولیس را هم سوزاند...

تصمیم داور کاملاً درست بود. در جام ملت‌های آسیا دیدیم که گل محمد محبی به امارات به خاطر خطای مشابه توسط داور مردود اعلام شد. تازه آنجا این خطا ۴۰ ثانیه قبل و در آن طرف زمین رخ داده بود. در قوانین داوری به وضوح ممانعت از حرکت دروازه‌بان خطاست و از فرشاد احمدزاده چنین خطایی بعید بود.

با این نمایش خیلی بعید است احمدزاده جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس در دربی داشته باشد. به خصوص که بعد بازی اعلام شد اورونوف نیز مشکلی برای بازی با استقلال ندارد!


https://hirna.ir