31 شهریور 1403
6

در بازی مقابل استقلال بزرگترین نقطه ضعف نساجی نمایان شد.

نقطه ضعف خطرناک نساجی؛ خیلی زود دیر می شود!

به گزارش خبرورزشی، «در فوتبال هر کجا توپ هست، دوربین هم هست. آنجا باید تو هم باشی!» این نصیحت معروف فرانس بکن باور قیصر فوتبال آلمان به لوتار ماتئوس، افسانه فوتبال این کشور بود. یک حقیقت در ذات فوتبال که اتفاقاً نقطه ضعف تیم نساجی در بازی با استقلال پشت همین حقیقت مخفی شده بود.

در مرکز میدان، تیم نساجی انگار تعداد نفرات کمتری نسبت به استقلال داشت. هر بار بازیکنان نساجی پا به توپ شدند، در محاصره چند آبی پوش و بدون حمایت قرمز پوش گیر کردند و در نتیجه همه توپ‌ها لو می‌رفت. نساجی جوری بازی می‌کرد که انگار در خانه حریف در ۱۰ دقیقه پایانی برای حفظ نتیجه می‌جنگد! انگار نه انگار که در خانه خود و در شروع بازی است و می تواند برنده باشد!

این مسابقه با مساوی ۲-۲ تمام شد و نساجی یک امتیاز با ارزش در بازی بزرگ برابر استقلال گرفت که می‌تواند کمک روحی بزرگی به ساکت الهامی و شاگردانش باشد. اما خود نمایش در طول ۹۰ دقیقه نشان داد که نساجی هنوز راهی طولانی تا تیم شدن در پیش دارد.

تیم محبوب مازندران فصل قبل نیز تا هفته پایانی در خطر سقوط بود و حالا هم شرایط خوبی در پایین جدول ندارد. اگر قرار است خاطرات تلخ گذشته تکرار نشود، الهامی باید دست بجنباند. چشم بر هم بزنیم خیلی زود دیر خواهد شد!


https://hirna.ir