31 شهریور 1403
8

تیم استقلال در حالی به استقبال دربی پایتخت می رود که سیدحسین حسینی دروازه بان این تیم از آغاز لیگ بیست و چهارم تا به حال ۶ گل خورده است.

عملکرد عجیب حسینی دلیل نگرانی آبی‌ها در دربی

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال شب گذشته در چهارمین بازی خود در لیگ بیست و چهارم به مصاف تیم نساجی مازندران رفت که در انتها به نتیجه دو بر دو رضایت داد. اما نکته نگران کننده برای آبی پوشان، دیدار بعدی این تیم مقابل رقیب دیرینه خود، یعنی پرسپولیس است که همواره این بازی مهم ترین دیدار این دو تیم به حساب می آید.

استقلال در حالی روز چهارشنبه، ۴ مهر به مصاف رقیب سنتی خود می رود که از آغاز مسابقات لیگ برتر عملکرد خوبی درون دروازه خود نداشته است. سیدحسین حسینی با شروع لیگ بیست و چهارم تا به حال ۶ گل از خط دروازه اش عبور کرده و در هیچ دیداری نتوانسته کلین شیت کند. سیدحسین حسینی یک گل از شمس آذر، دو گل از ملوان، یک گل از استقلال خوزستان و دو گل از نساجی دریافت کرده که نشان می دهد کاپیتان آبی ها در این فصل شروع خوبی نداشته و عملکرد ضعیف او درون دروازه استقلال، این روزها مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفته است.

این در حالی است که حسینی فصل گذشته در مجموع ۳۲ بازی ۱۵ گل دریافت کرده بود. عملکرد حسینی درون دروازه آبی ها یکی از نگرانی هایی است که ذهن هواداران استقلال را مشغول کرده است.


https://hirna.ir