31 شهریور 1403
6

باشگاه نساجی به ادعای باشگاه استقلال درخصوص اشتباهات داوری واکنش نشان داد.

پاسخ تند نساجی به ادعای استقلال؛ پروژه رسانه‌ای مُثله کردن تیم‌ها بعد از قربانی/ جای شاکی و متشاکی عوض شده!

رسانه رسمی باشگاه نساجی مازندران نوشت: در روزی که باران سیل‌آسا مهمان ناخوانده هواداران قائمشهری بود اما سیل عاشقان نساجی و حرارت مثال‌زدنی آنها، ذره‌ای به شور و هیجان ورزشگاه وطنی لطمه نزد و بازهم یک حماسه را در حوزه هواداری شاهد بودیم.

جامعه فوتبال روز گذشته به‌وضوح مشاهده کرد که چه اتفاقاتی در این بازی رخ داد و گواه به نظر عمده کارشناسان که در رسانه‌ها مطرح شد، نساجی قربانی بزرگ تصمیمات اشتباه داوری بود.

حال تملق و خوش‌خدمتی عده‌ای قلیل از یکسو و همچنین نادیده‌انگاری و بهانه‌جویی باشگاه استقلال از سویی دیگر نباید جای شاکی و متشاکی و یا منتفع و زیان‌دیده را عوض کند!

اینکه باشگاه‌های سرخابی از رسانه‌های کثیرتری بهرمندند، نباید عاملی برای چشم فرو بستن مسئولان امر نسبت به اجحاف صورت‌گرفته شود.

حتی خردسال‌ترین هوادار فوتبال اگر صحنه پنالتی اعلام‌شده به کمک VAR برای استقلال را مشاهده کند، متوجه این تصمیم عجیب خواهد شد. کما اینکه کارشناسان داوری نیز از شب گذشته تاکنون این تصمیم داور را اشتباه خواندند.

در چنین شرایطی که باشگاه استقلال بیشترین سود از اشتباهات داوری را در این بازی برده، در واکنش رسانه‌ای وارونه، خود را طلبکار نشان داده است!

جالب‌تر اینکه غالب صحنه‌هایی که آنها مدعی هستند، از جانب کارشناسان رد شده! باز هم عجیب‌تر صحنه‌ای که آنها مدعی به ثمر رسیدن گل و اعلام آفساید اشتباه از سوی داور هستند، قابل توضیح است که پیش از گل، کمک‌داور پرچم خود را بالا برده و داور بازی نیز در سوت خود به نشانه آفساید دمید که به‌دنبال آن، بازیکنان نساجی بازی را رها کردند، آیا واقعاً باشگاه استقلال این صحنه را باید گل تلقی کند؟!

همچنین اخطار یا اخراج روزبه چشمی در دقیقه ۱۰۴ و واپسین ثانیه‌های این بازی نیز، هیچ ارتباط و تاثیری به این بازی نداشته و سودی به حال نساجی نداشت‌.

چیزی که در این بازی و یا بازی‌های دیگری که تاکنون با وجود VAR برگزار شده، به وضوح مشاهده می‌شود، این است که به‌دلیل نداشتن تجربه و تخصص کافی، بارها بازی با نظر اتاق VAR متوقف و از حرارت آن کاسته شده، گویی بازی‌ها از جانب کمک‌داوران ویدئویی مدیریت می‌شود و مدیریت بازی از داور وسط ساقط شده است.

همین موضوع در بازی قائمشهر هم دیده شد و دخالت‌های بی‌دلیل داوران مستقر پشت سیستم کمک‌داور ویدئویی، بازی را بارها متوقف کرد و به گواه کارشناسان داوری، این دخالت‌ها به نساجی بیش از استقلال آسیب زد.


https://hirna.ir