31 شهریور 1403
3

در کلیپی که از رهبر انقلاب منتشر شده و به در دوران ریاست جمهوری مربوط است، ایشان گفته‌اند: اعتقاد من این است که این هفته وحدت در دنیای اسلام کارایی زیادی را می‌تواند داشته باشد. وحدتی که ما می‌گوییم آن وحدتی که در خدمت هدف‌ها و مقاصد آمریکا باشد، نیست آن وحدتی که بخواهد اسلام را از صحنه زندگی دور کند، نیست.

این جملات مهم از رهبر انقلاب را بخوانید /بازخوانی یک خطبه در دهه ۶۰

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در کلیپی که به تازه مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر کرده و به نماز جمعه‌ای در دهه ۶۰ مربوط می‌شود، آیت‌الله خامنه‌ای درباره وحدت می‌گویند:

اعتقاد من این است که این هفته وحدت در دنیای اسلام کارایی زیادی را می‌تواند داشته باشد. وحدتی که ما می‌گوییم آن وحدتی که در خدمت هدف‌ها و مقاصد آمریکا باشد، نیست آن وحدتی که بخواهد اسلام را از صحنه زندگی دور کند، نیست. وحدت بر مبنای قرآن بر مبنای اعتصام به حبل الله همچنان که آیه قرآن به ما امر می‌کند وعتصمو به حبل الله جمیعاً ولا تفرقه یعنی اجتماع شما و عدم تفرق شما نباید در راه شیطان باشد، نباید در اتکاء به قدرت‌های پوشالی باشد، بلکه در راه اعتصام بحبل الله باید باشد. آن وحدتی ارزش دارد که وعتصموا بحبل الله جمیعاً باشد.این امروز شعار ماست و شعار همه امت‌های اسلامی باید باشد و ما این میلاد با سعادت و بزرگ را و این شعار عظیم را برای دنیای اسلام مبارک می‌دانیم و از خدای متعال می‌خواهیم که به جهان اسلام توفیق بدهد که در راه این شعار پیش برود.

۲۹۲۱۱


https://hirna.ir