31 شهریور 1403
6

مدیرعامل پرسپولیس گفت: اینکه می‌گفتند اراک برای ما خوش یمن نیست اشتباه است و خط بطلان روی آن کشیدیم و ان‌شاالله دربی را در اراک می‌بریم تا نشان دهیم این حرف‌ها خرافات است.

واکنش پرسپولیس به تمدید قرارداد اورونوف/ خط بطلان روی آن کشیدیم و نشان دادیم خرافات است

رضا درویش مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی این تیم برابر آلومینیوم در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی انجام دادیم و با توجه به خستگی‌ای که از باری مقابل الاهلی داشتیم به پیروزی رسیدیم. تیمی که چهار پنج موقعیت گل دارد یعنی شرایط خوبی به سر می‌برد.

وی درباره برگزاری دربی در شهر اراک گفت: ما تصمیم‌گیر نیستیم در این بازی نشان دادیم اینکه می‌گویند اراک برای ما خوش‌یمن نیست اشتباه است و خط بطلان روی آن کشیدیم و ان شاالله در اراک می‌بریم تا نشان دهیم این حرف‌ها خرافات است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره حضور هواداران خانم در دربی گفت: این مسائل وظیفه ما نیست و تصمیم‌گیر این موضوع نیست و هر چیزی که به ما بگویند می‌گوییم چشم. یقینا این ورزشگاه چنین گنجایشی ندارد. ما تابع و مجبوریم که این کار را انجام دهیم.

درویش گفت: وقتی مسئولین می‌دانند دو ماه بعد پایان لیگ، باز هم لیگ شروع می‌شود باید تمهیداتی می‌شد تا اگر قرار بر تعمیرات است تصمیم بگیرند.

وی گفت: زمین ورزشی در سوپرمارکت و بازار نیست که بگوییم دو عدد استادیوم فوتبال دارید تا ما مشتری شما شویم؟

درویش ادامه داد: سوا از اینکه کجا بازی می‌کنیم باید به این فکر کنیم که کشور بزرگ منطقه هستیم و اینکه نتوانستیم یک زمین بازی مناسب تهیه کنیم نشان‌دهنده نبود تدبیر و مدیریت است و امیدوارم روزی برسد که دغدغه این موضوع را نداشته باشیم و مقابل تیم‌های خارجی حفظ آبرو کنیم.

درویش درباره تمدید قرارداد اورونوف گفت: جلسه‌ای با آقای گاریدو داشتیم و به من گفتند تا زمانیکه بازیکن خوب زیادی داشته باشیم مخاطره‌انگیز است و باید طوری بازیکنان را سرحال نگه داریم که بمانند. یک جای خالی زیر ۲۵ سال هم داریم. درباره اورونوف هم با او صحبت کردیم و خود بازیکن هم علاقه‌مند به ماندن است. یک بازیکن وقتی می‌خواهد پای میز قرارداد بیاید به همه چیز فکر می‌کند.

وی گفت: مسئولین شهر و استادیوم زحمات زیادی کشیدند ولی بضاعتشان همین بود. نمی شود انتظار داشت یک‌شبه ظرفیت این ورزشگاه را ۴۰ هزار نفر افزایش داد یا وضعیت چمن را تغییر داد. خوب است حرف‌های معقول بزنیم و فقط برای اینکه بگوییم حرف‌های خوب بلدیم صحبت‌های دیگر انجام دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره برگزار مجمع این تیم گفت: کنسرسیوم بانکی قرار است اعضای هیئت‌مدیره را معرفی کند و احتمالاً تا یکشنبه یا دوشنبه این کار انجام می‌شود و در اختیار من نیست.

درویش درباره جدایی مهرداد خانبان گفت: سرمربی معتقد بود که وی برای کارکردن در باشگاه در جای خاصی مشغول به کار باشد و خانبان پست دیگری می‌خواست که سرمربی معتقد بود که در پست درخواستی دو سه نفر همکار داریم. یکشنبه جلسه‌ای داریم تا به یک تفاهم برسیم.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - آلومینیوم ۰؛ پرسپولیس با پیروزی به دربی رسید/ تیم گاریدو در جمع مدعیان


https://hirna.ir