15 خرداد 1402
75

ورامین- وزیر کشور گفت: دشمن با هدف قراردادن زنان در اغتشاشات اخیر در پی نیل به اهدف خود بود.

دشمن با هدف قراردادن زنان در اغتشاشات در پی نیل به اهدف خود بود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی پیش از ظهر دوشنبه در جمع راهپیمایان ۱۵ خرداد ورامین گفت: مردم این دیار در روزهای غربت اسلام و روزهای مورد هجمه واقع شدن آن مرجع بزرگ به میدان آمده و آن حرکت بزرگ را ایجاد کردند.

وی پیوند مردم با مکتب امام و اسلام را پیوندی همیشگی دانست و افزود: مردم نشان دادند در دفاع از حق از هیچ چیزی نمی‌هراسند.

وزیر کشور افزود: مردم ورامین همچون بخشی از شهرهای ایران از چیزی جز خدا نترسیدند و سوگند یاد کردند تا در دفاع از حق کوتاه نیایند و همان ایستادگی باعث شد که قیام ۱۵ خرداد رخ دهد و امروز بعد از گذشت ۴۵ سال از انقلاب در رکاب امام و رهبرشان باشند.

وحیدی تمسک رژیم منحوس پهلوی به کارهایی که فکر می‌کرد مدرن و بروز است، اشاره کرد و افزود: پهلوی تصورش را هم نمی‌کرد که با این کار پرده از کارهایشان برداشته شود، مثلاً یکی از این کارها تقسیم زمین‌ها بود که برنامه‌ای از سوی آمریکا بود و آن زمان تا ۸۸ درصد وابسته به خارج بودیم.

وی افزود: رژیم پهلوی عروسک دست امپراطوری غرب بودو این عروسک گردان‌ها و عروسک‌ها مفتضحانه شکست خورده‌اند، دستگاه امپراطوری غرب می‌خواهد با باقی مانده رژیم منحوس پهلوی آنها را بازسازی و به صحنه مبارزه با جمهوری اسلامی بیاورد.

وزیر کشور گفت: آمریکا و غرب از کسانی حمایت می‌کنند که رسماً تروریست هستند. گروهک منافقین مورد حمایت کشورهایی است که جمهوری اسلامی را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند و از سر تا پا از آنها شرارت، خشونت و اعمال ضد بشری می بارد. آن وقت اینها دلسوز ملت ایران شده اند،

وحیدی گفت: امروز جمهوری اسلامی به یک نقطه کانونی در منطقه تبدیل شده و کسی نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد و پس از توطئه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی داشتند، تلاش می‌کنند تا رابطه شأن را با جمهوری اسلامی خوب کنند، لذا طرح‌های دشمنان با شکست مواجه شده است.

وی اضافه کرد: ملت ایران در مقابل معاندین ایستاده و امروز دولت سیزدهم با تمام قوا در خدمت مردم است، مشکلاتی وجود دارد اما با صبر و شکیبایی حل خواهد شد، بی تردید با لطف خدا و اهل بیت و در میدان بودن آیت الله رئیسی و حمایت مردم، این دوران سخت هم خواهد گذشت، البته در این دوران نیز دستاوردهای زیادی به دست آمده است.

وزیر کشور اضافه کرد: امروز در بسیاری از فناوری‌ها در ردیف اول تا سوم و بعضاً در سوم و پنجم در دنیا قرار داریم و دشمن نمی‌خواهد این ها را مردم بدانند، این تحریم‌ها اگر بر کشور دیگری اعمال می‌شد کمر آن کشور خم می‌شد.

وحیدی با بیان اینکه دشمن همیشه در پشت پرده به دنبال اهداف دروغین و شوم خود است، گفت: در اغتشاشات اخیر زنان را هدف قرار داده بودند و به شدت تلاش می‌کنند تا رابطه مردم را با روحانیت قطع کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید با چشم بصیرت دشمن را بشناسیم، افزود: امروز هم دعوای دشمنان ما بر سر ایمان است و همه شیاطین جمع شدند تا ایران پیشرو را تضعیف کنند و برای اهداف شوم خود به هر کاری دست می‌زنند.

وزیر کشور اضافه کرد: آنها می‌دانند جدا کردن ملت ما از امام حسین (ع) و مهدویت شدنی نیست مگر با تزریق فساد و ولنگاری لذا علت اینکه حجاب را به عنوان هویت زن ایرانی نشانه گرفته اند، همین است و برای عده‌ای پول خرج می‌کنند تا در جامعه ما ایجاد ولنگاری کنند.


https://hirna.ir