17 اردیبهشت 1402
94

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در دفاع از کامالا هریس معاون خود مدعی شد وی اعتباری را که سزاوارش است دریافت نکرده است.

دفاع بایدن از کامالا هریس
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه ان بی سی در دفاع از کامالا هریس معاون خود مدعی شد وی اعتباری را که سزاوارش است دریافت نکرده است.

وی افزود: هریس دادستان کل کالیفرنیا و یک سناتور بوده است. او واقعا بسیار بسیار خوب است و با وجود تمام کارهایی که انجام داده اعتباری را که شایسته آن بوده دریافت نکرده است.

در همین حال سناتور کریس کونس دوست نزدیک بایدن نیز هفته گذشته اظهارات مشابهی درباره هریس بیان کرده بود.

این سناتور آمریکایی گفته بود معاون رئیس جمهور مانند بسیاری از معاونین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا به دنبال دریافت پوشش خبری مثبت و دریافت اعتباری مناسب برای کارهای دشواری که انجام داده و استحقاق آن را دارد، است.

وی افزود: معاون رئیس جمهور آماده شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و تصدی سمت ریاست جمهوری است. من اطمینان دارم که رئیس جمهور بایدن اعتماد بسیار زیادی به او و کارهایی که انجام می دهد، دارد.

این در حالی است که انتظار می رود در بحبوحه بحث ها بر سر سن جو بایدن، هریس نقش مهمی در انتخاب مجدد وی به سمت ریاست جمهوری بازی کند.

اما جو بایدن پیشتر در مهمانی شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید در پاسخ به پرسشی درباره سنش برای شرکت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری گفته بود: شما می‌گویید من پیر هستم اما من با تجربه و عاقل هستم.   

این در حالی است که رئیس‌جمهور آمریکا که توانمندی‌های ذهنی او برای انجام وظایف ریاست‌جمهوری همین حالا هم مورد تردید قرار گرفته هفته گذشته رسماً نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 شد.

بایدن 81 ساله مسن‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده است. او در صورتی که یک دور دیگر به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود در پایان دور دوم ریاست‌جمهوری‌اش 86 ساله خواهد بود.

قول بایدن برای آزادی شهروندان آمریکایی دستگیر شده در خارج

انتهای پیام/

 
 

https://hirna.ir