16 اردیبهشت 1402
138

آیین تشییع پیکر حسام محمودی (بازیگر سینما و تلویزیون) صبح امروز با حضور جمعی از سینماگران در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

پیکر حسام محمودی به خانه ابدی بدرقه شد
پیکر حسام محمودی به خانه ابدی بدرقه شد

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسام محمودی شامگاه سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه بر اثر ایست قلبی در منزلش درگذشت و پیکر این بازیگر صبح امروز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

در ابتدا باربد بابایی مجری این مراسم، گفت: مطمئنم هیچکس از حسام محمودی خاطره بدی ندارد، او قلب رئوف و مهربانی داشت و برای هنرمند بودنش و به افتخار همه خوبی‌های او دست بزنید.

سپس شهره سلطانی (بازیگر سینما و تلویزیون) اظهار داشت: حدود ۹ ماه با او در سریال «لحظه گرگ و میش» همکاری داشتم. نمی‌دانم از خوبی‌های او از مهربانی‌ها و شرافت او چه بگویم او همکار و دوست خوبی بود چند ماه پیش قرار بود پروژه‌ای با هم کار کنیم اما نشد.

در ادامه این مراسم نوید محمودی (تهیه‌کننده و کارگردان سینما) اظهار داشت: سالها با حسام دوست بودم و خواهم بود. ما موجوداتی تنها هستیم و همه از ما توقع دارند.

او خطاب به مردم گفت: نمی‌دانید غم و اندوه شما چه بلایی بر سر ما می‌آورد. هر کدام از عزیزان ما که می‌رود تکه‌ای از وجود ما می‌رود. حسام نجیب و عزیز بود و تا ساعت‌ها نمیتوانستم این اتفاق را باور کنم. مراقب ما باشید، ما موجوداتی تنها هستیم که میخواهیم شما را راضی نگه‌داریم.

در ادامه با وجود درخواست مجری پدر و همسر حسام محمودی به دلیل نامساعد بود شرایط روحی‌شان نتوانستند روی صحنه حاضر شوند.

 پیکر حسام محمودی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

https://hirna.ir